Gjetter du hvor?

Mor og døtre på tur

Gjetter du hvor disse tre damene skal? Bildene i dette innlegget er fra en tidligere tur mora mi, søstera mi og jeg var på, i november 2017. Nå skal vi tilbake til samme sted. For å kose oss under palmene i selskap med bølgeskvulp og sol som varmer og gir håp om opptining av trønderske kropper.

Jeg skrev forresten dette innlegget i går, for å publisere det i dag. Når du leser det, er vi allerede på vei sørover, i retning Afrika. Underveisdagen i dag tilbringes med så mye hvile og skjerming som mulig, sånn at jeg ikke kommer frem med febervarm panne. Vi risikerer å bli utsatt for det skumle korona-termometeret etter landing, noe jeg frykter. Jeg får ofte feber når jeg blir sliten og utmattet, og om den hvitkleddes redskap viser for høy måling, må jeg sannsynligvis gjennom koronatesting og i verste fall blir jeg returnert til Norge…

På reiser de siste to årene har jeg hatt med meg et brev fra fastlegen min som dokumenterer at jeg ofte får feber pga ME, og at dette ikke er en indikasjon på virus eller bakteriell infeksjon. Brevet blir med i håndbagasjen denne gangen også.

 

Basse får være med på turer

 

Heldigvis har vi direktebilletter. Det er også ganske kurrant i forhold til å holde troppen samlet. På en evt. mellomlanding kunne mora mi fort ha kommet på at hun skulle stoppe for å se på noe interessant og rotet seg bort. Mens søstera mi og kosebamsen, som begge vil være temmelig neddopet pga flyskrekk, lett kunne blitt lurt inn på et fly vestover i stedet.

Om du har vært innom bloggen her med jevne eller ujevne mellomrom, gjetter du kanskje hvor vi skal? Hvis ikke kan du titte innom i morgen igjen, for da skal du få fasiten. 😀

 

Trekløveret under en palme i 2017

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link

23 kommentarer
    1. Ja, det ville vært min frykt også ved reise og strenge tiltak, for jeg ville garantert fått feber. Jeg får feber hver kveld, nesten uten unntak. Og hvis jeg har anstrengt meg litt ekstra, så kommer feberen allerede tidlig om ettermiddagen. Så for meg er det ikke noe poeng å reise til Spania akkurat nå. Hvor jeg garantert ville gått gjennom noe som ytterligere ville forsterket det faktum at jeg ville trenge flere dager p komme meg på.
      Og ja forresten, det er vel den fine spanske leiligheten din dere skal til, Malaga 🥰
      God tur og kos dere masse 🥰🌞🌹

      1. Det blir nesten som en livsstil å tilpasse seg hverdagen med mer eller mindre feber. Høres ut som feberen kommer og går i kroppen din omtrent på samme måte som i min. Ja, det stemmer at vi skal til mitt lille paradis i Spania. Håper du kan bli med hit en gang 😍 Tusen takk, og det er landing om en times tid 💛

      2. Det blir nesten som en livsstil å tilpasse seg hverdagen med mer eller mindre feber. Høres ut som feberen kommer og går i kroppen din omtrent på samme måte som i min. Ja, det stemmer at vi skal til mitt lille paradis i Spania. Håper du kan bli med hit en gang 😍 Tusen takk, og det er landing om en times tid 💛

    2. Jeg tenkte først dere skulle til Spania, men så skriver du Afrika…ble litt usikker på om du tenker breddegrad eller kontinent. Ser innom i morgen jeg, og så ønsker jeg god tur. Høres deilig ut, været i Midtnorge er ikke helt til å rope hurra over.

      1. Kanskje litt misvisende når jeg skriver retning Afrika… Men på en klar dag ser vi faktisk de afrikanske fjellene i horisonten fra dit vi skal, på europeisk side 😊 Tusen takk, og vi satser på at blåfargen byttes ut med en fin brunfarge etter hvert 😊🌞

    3. Bra du er forsiktig, så ikke ferien må brukes i karantene.😅Det høres deilig ut med sol, varme og palmer.☀️🤩Kos dere max!🤗

      1. Ja, kan være greit å ta noen forholdsregler 😊 Vi har sol og varme ☀️ Men foreløpig har det vært mer terrasse enn palmer. Tusen takk, og det er ikke så vanskelig å kose seg her 😉

    4. Har jo lest innleggene dine tidligere – men da jeg har hukommelse som en gullfisk med teflonhjerne, venter jeg bare og ser på flere innlegge, hehe.
      God tur og kos dæ masse-masse med familien 🥰

      1. Hehe, tusen takk ☀️ Forventer absolutt ikke at du får med deg alle detaljer i skriveriene mine, men det kommer nok et par innlegg fra Costa del Sol fremover, ja 😉 Fortsatt god søndag til deg! 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg