Gressklipping i romjula

Oi, det er varmt, utbrøt Bjørn i det han skred ut på terrassen i tøflene litt etter tolv på formiddagen. Skjorta ble raskt byttet ut med baris. Jeg forholdt meg rolig i sofaen. Hofta var vond, jeg hadde fått en betennelse, og satt mest mulig i ro, når jeg ikke stavret rundt på krykker. Nedenfor var vaktmesteren i ferd med å klippe gress ved bassenget. Tenk det! Gressklipping i romjula!

Det hørtes unektelig ut som en snøfreser, men det var altså en gressklipper. Nok en påminnelse om hvor heldige vi er som kan nyte varmen denne juleferien! Bjørn inviterte meg med på skitur i går. Han er full av tull og tøys. Og jeg elsker det. I dag fantaserte han om at han ville kjøpe piggsko til meg, sånn at jeg kan jogge opp og ned trappene i nabolaget… Humor og godt humør er så viktig i mange av livets settinger. Det er faktisk mye god helse i god humor. 😍

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂
Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen: https://www.facebook.com/MEogMEning/

6 kommentarer
      1. Og god helse liker vi, jo 😉 Hofta kjentes bra ut da jeg våknet, men det var dessverre bare midlertidig. Blir nok rolig i dag også, men ute på terrassen er det godt og varmt. 😊

      1. Ut fra det vi ser på nyhetene om været i Norge, høres det ut som det kan bli lenge til gressklipperne får komme ut og jobbe, ja. Nå skal det visst bli skikkelig kaldt også, så vi er veldig fornøyd med dagens måling på terrassen her. Pluss 21 og halvskyet er helt “innafor”!

    1. Her har snøen lavet ned helt til nå hvor det har klarnet opp, så snøfreser er nok det som må til her nå. Om jeg skal være ærlig så hadde det vært deilig om det hadde vært grønt ute 😉 Ha en fortsatt fin fredda, klem 🤗

      1. Det høres ut som det er skikkelig vinter hjemme i Norge, og noen synes sikkert det er tipp topp. Kan tenke meg det durer i snøfresere både sørpå og nordpå for tida. Håper sprengkulda som er meldt, ikke blir for ille. Her har vi varme og gode dager, men det er jo mye vinter igjen når vi returnerer. Fin fredag til deg også! 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg