Gul

Kari, oktober 2021

I Frodiths lille januar-moro er ordet GUL på dag nummer 19. For meg betyr fargen gul energi og glede, og dessuten forbinder jeg gult med sol og fint vær. Jeg tenker også på den fine, gule kjolen min som jeg har i Spania, og som store deler av året ikke blir brukt. Men den venter tålmodig på meg i klesskapet der hver gang jeg kommer dit. 🌞

Tove, lillesøster, ville også ha en likedan kjole som meg, så da fikk hun det i 50-årsgave. Vi ble ofte kledt i like klær da vi var små, som mamma sydde til oss, og derfor var det litt morsomt å være søsterlike igjen. Det var vi ofte på bilder fra 17. mai. Bildene under er fra 17. mai i Spania for halvannet år siden. 😀

Jeg blir litt misunnelig på meg selv når jeg ser hvor mye energi jeg utstrålte på bildene fra et par år tilbake når jeg tenker på hvor dårlig formen er nå for tida. Akkurat nå ønsker jeg meg tilbake til gul kjole og gul energi. 😊

Kari og Tove, 17. mai 2022
Tove, Kari og mamma. 17. mai 2022.
Tove, Trocadero-gorillaen, mamma og Kari, 2022.

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂
Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen: https://www.facebook.com/MEogMEning/

8 kommentarer

Siste innlegg