Hagevandring på Crover – Bildetur!

Stien fra Crover House i Cavan ned til innsjøen

Før jeg tok avskjed med Crover House Hotel i Cavan, ville jeg ta en rusletur i hagen. Blir du med på en hagevandring på dette flotte stedet? En liten bildetur?  Jeg fant frem paraplyen og spradet nedover stien som førte til innsjøen. Den siste halvdelen av stien ned var imidlertid ganske bratt, og kroppen min er ikke så glad i oppoverbakker, som nedoverturen naturligvis ville resultere i. Jeg får raskt melkesyre i kroppen ved anstrengelser, og dessuten åndenød pga. dårlig form. Så da jeg så noen lystige farger til høyre, førte beina meg etter hvert i retning av disse. Utsikten til venstre mot innsjøen mens jeg fulgte denne stien, og Crover House som da lå på min høyre side, var en smaksopplevelse for øynene. 😊

Helikopterlandingsplassen blir brukt til å frakte brudepar til Crover House Hotel!
Lough Sheelin forut. Her tar vi til høyre.
Når du snur deg, ser du dette!
Nå går det bortover langs en ny sti, og langs innsjøen.
Kjenner du den fuktige, friske lufta? Ser du det fargerike gjerdet?
Her går det slakt oppover. Hva venter lenger fremme?
Festsalen på Crover House oppe til høyre. Og en liten hage til ære for barna til venstre.
Sopp i hagen.
Et koselig irsk minihus.
An Irish Thatched Cottage!
Minibrønn
Her kan man også gå ned til innsjøen, men vi snur og går oppover til Crover House.
Marihøner på trestammen
Opp til Crover House igjen. Festsalen nærmest.
Tilbake på uteområdet og parkeringsplassen igjen, og utsikt i retning innsjøen.

Hang du med på hele turen? Hvis du ikke hadde med paraply, ble du kanskje litt våt i håret? Men den fuktige, friske irske lufta gjorde sikkert like godt for deg som for meg. 😉

Her er forresten flere bilder fra inne på Crover House Hotel: Vi bor på dette nydelige stedet

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

18 kommentarer

Siste innlegg