Hei på deg

Kari som lita jente

 

Hei på deg! 😊 I dag stikker jeg bare innom for å ønske deg en god dag!😉

Jeg har fått en bloggutfordring som handler om hvor jeg kommer fra og hvem jeg er. Siden jeg har ganske lang fartstid her på jorda, krever dette litt tankearbeid. Ikke fordi jeg ikke vet hva jeg skal skrive om, men fordi det er så mye å skrive om, så da blir jeg nok ikke ferdig i dag. I tillegg må jeg finne frem noen gamle bilder. Jeg har 30 gamle fotoalbumer, så det er litt å velge i…

Planen er å lage ferdig dette neste innlegget i løpet av morgendagen. Det kommer også litt an på formen, for i dag har jeg vært på en liten shoppingtur, noe som medfører litt “nedetid”. Det er forresten ikke så ofte jeg shopper, så det var godt å få brukt litt penger 😀 

Bildet av meg øverst er tatt i Engesvik, der jeg bodde som lita. Fremkallingsmåneden er desember 1967, så da vil jeg anta at dette var ca tre måneder før jeg fylte to år.

Håper dagen din blir glitrende flott! 😀 

 

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link
Blogginnleggene kan deles med de du tenker kan kan ha interesse av å lese 🙂

16 kommentarer

Siste innlegg