Her kommer jeg, Oslo!

Kari på Oslo-tur

Her kommer jeg, Oslo! Tenker å være et par dager for å snuse inn sommerlig hovedstadsluft og kjenne på byens energi. Jeg skal på seminar med ME-foreningen, og da blir det både faglig påfyll så vel som påfyll til trivselskontoen. Innimellom skal jeg lade på et hotell i en sidegate fra Karl Johans gate. Derfra er det meste lett tilgjengelig. 

Bildet over er fra da jeg hilste på tigeren sist jeg var i Oslo, for ett år siden. Jeg ser ikke bort fra at jeg må hilse på tigeren igjen i dag, idet jeg ankommer sammen med Møres triveligste dame. Etter innsjekk på hotellet, vil jeg bli geleidet av to gamle kompiser fra videregående til en restaurant for middag. Det blir koselig. De er forresten dobbelt så lange som meg, så jeg burde være trygg. Og etterpå skal jeg lade hele natta gjennom til seminar fredag og lørdag. Det er for oss som jobber som likepersoner på ME-foreningens støttetelefon. 

Det ligger også an til et gjensyn med to kule bloggere før jeg lørdag kveld setter meg på flyet hjem til Trondheim, nemlig Frodith og Monica. Det blir nok fantabulastisk! 🙂

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂
Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen: https://www.facebook.com/MEogMEning/

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg