Historien min i Dagbladet

Fra forsiden på Dagbladet

Her er link til artikkelen om meg – og om ME og bloggen – som stod i Dagbladet søndag 7. januar. Noen av dere har sikkert allerede lest den, andre kanskje ikke? Denne artikkelen forteller historien min om hvordan jeg fikk ME og gir mye informasjon om hva ME er. Les den her:

“Bakrusen” gikk aldri over

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂
Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen: https://www.facebook.com/MEogMEning/

 

 

6 kommentarer
      1. Hihi, kjendis for et par minutter er nok 😍 Men forhåpentligvis vil historien min føre til bedre forståelse blant noen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg