Hjemmekontor på stranda

Hjemmekontor på stranda

 

Jeg hadde telefonvakt på ME-foreningens støttetelefon i dag, og det er en jobb jeg kan gjøre på stranda. Eller hvor som helst ellers, bare det er rolig rundt meg. De som ringer, kan trenge ro, oppmuntring og svar på mange spørsmål. Jeg er glad for å kunne bidra med litt støtte, og telefonen virker jo overalt. 🙂

Jeg fikk Elvira til å kjøre meg nedover til stranda. Da sparer jeg energi, som jeg kan bruke på å lytte og snakke i stedet, samtidig som jeg nyter sjøutsikten. Elvira er forresten super på den måten at hun tilbyr et godt sete å sitte på. Om det er noe jeg trenger å ha med, har hun også plass til dette i kurven foran. I dag ble filterbrillene (skjermer godt for det skarpe lyset) og en termokopp full av te med, i tillegg til støttetelefonen. Da var hjemmekontoret komplett.

 

På vei bort til dagens hjemmekontor

 

Hansbakkfjæra

 

Dagens hjemmekontor


Det kom inn en telefon like etter at jeg hadde rigget meg til. Det var ei bekymret mor. Hun fortalte om dattera som nylig har fått diagnosen ME, og hun hadde omtrent tusen bekymringer og spørsmål. 52 minutter senere hadde vi vært innom mange tema, og jeg tror hun – om mulig – hadde fått enda mer å tenke på. Hun var imidlertid strålende fornøyd med alt jeg kunne bidra med, og det føltes godt for meg.

Ettersom jeg hadde drukket litt te, måtte jeg snart bevege meg hjemover for å finne meg et do. Siden det ikke kom flere oppringninger, og hodet uansett var overladet, blir det sofa og hvile resten av dagen og kvelden.

 

Hansbakkfjæra


Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner også blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link

16 kommentarer
    1. Det må være et av de fineste hjemmekontor jeg har sett😍
      Jobbet fikk du jo gjort også. Da har du all grunn til å si deg fornøyd, og slappe av resten av kvelden😍

      1. Ja, kunne knapt blitt mer perfekt 😀 Og godt å finne et rolig sted litt unna solings- og piknikfolk. Føles absolutt veldig meningsfullt å kunne bidra og hjelpe 💖

      1. Helt fantastisk hjemmekontor! – Sjøluft uten et vindkast, god temperatur, nydelig utsikt, fred og ro 🤩 Ja, veldig givende 😊 Takk, det samme!☀️🌸🤗

      1. 😀 Hadde sikkert vært finere med benken bare, uten Elvira, hihi 🤗 Men klarte å få med stranda før badegjestene inntok sandområdet 😉

    2. Wow looks amazing, a fabulous place to work, with beautiful views and peace and quiet, perfection 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg