Hun vil leve NÅ!

Vi får stadige påminnelser om at vi må leve livet NÅ. Livet kommer ikke reprise. Derfor må vi gjøre det beste ut av det livet vi har, her og nå. For de vi har rundt oss også, men først og fremst for oss selv, gi oss selv et godt liv. Om vi selv ikke har det bra, kan vi ikke være gode for andre. Det blir litt som når kabinpersonalet på et fly ber oss ta på oksygenmaska før vi hjelper andre.

Jeg husker at jeg fikk meg en “skjennepreken” av min gode venninne Hilde da jeg sa at jeg ikke brydde meg om å feire 50-årsdagen min. Hun var helt klar på at man må feire det som feires kan. At det handler om å feire livet! Jeg tok det til meg. Ble plutselig helt enig med henne. Men det tok meg fire år før jeg feiret den 50-årsdagen. Litt forsinket altså, men bedre sent enn aldri! 😀

I morgen blir det bryllup. Hilde skal gifte seg, fordi hun har funnet en mann som hun vil dele livet med. Det er på dagen ett år siden deres først date i morgen, og datoen er ikke tilfeldig valgt! Mange venter lenge før de gifter seg. Men Hilde har ikke tid til å vente, hun vil leve NÅ! De har også valgt Gåsaparken på Bakklandet i Trondheim som vielsessted, som er stedet de hadde sin første date. Litt romantisk, ikke sant? 

Bildene er fra utdrikkingslaget til denne flotte dama. Endelig fikk hun bruk for gulldrakten, som hun egentlig skulle bruke i 50-årsdagen sin, men som ble avlyst pga. pandemien. Jeg kan aldri i verden tenke meg at dette blir den eneste anledningen hun vil bruke den! Kanskje uten brudesløret neste gang? 😀

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

10 kommentarer

Siste innlegg