Hvem vant bloggtreffet?

Disse fem holdt ut lengst på byvandringen! Heidi, Tom Martin, Hildegunn, Linda og Ingvild.

Hvem vant bloggtreffet i Trondheim? Tja, det kommer an på hvilke kriterier vi legger til grunn. Skal vi dømme ut fra hvem som drakk mest kaffe, la på seg flest kilo, gikk flest km eller sov minst? Eller kanskje bare ut fra hvem som hadde det mest morsomt, hyggelig og trivelig? Jeg stemmer på det siste, og da har jeg en mistanke om at vi må dele førsteplassen! 😀

Ellers har jeg en følelse av at en viss dame, både fordi hun ankom bartebyen først og forlot bartebyen desidert sist, må kunne trekkes frem litt ekstra. Frodith kom allerede fredag, og ble så forrelsket i Trondheim at hun klamret seg fast til trønderhovedstaden helt til mandag morgen! Jeg lurer litt på om hun faktisk måtte tilbake til leikeplassen på Marinen en ekstra tur etter at vi andre hadde returnert hjem eller dratt videre til andre stoppesteder.

Frodith var første dame ut som linedanser
Linda (med baby i magen) hadde super balanse
Klatremusa Solfrid og svingedamen Monica

Etter vandringen gjennom byen, var det flere som benyttet seg av at det var få barn på leikeplassen på Marinen. Gamle kunster måtte prøves ut. I bakgrunnen skimter du kanskje også Nidelva?

Gjengen på det øverste bildet holdt ut lengst på byvandringen på lørdag. Da hadde flere bloggere allerede returnert til basen vår, altså hotellet, sist av dem Frodith. Hun var fornøyd etter turen på leikeplassen, og Salt og Pepper frøs på de små føttene sine. De siste hang med gjennom Bakklandet også. Jeg kan nå skilte med at jeg har vært guide på byvandring i Trondheim. Juhu! Og jeg tror det var veldig greit at jeg ikke hadde alt for mye kunnskap om Trondheims historie. Vi måtte jo ha tid til jabbing og fjas også. 😄

Aller siste punkt på bloggprogrammet for søndag var middag. Frodith og jeg endte opp på Hevd, en super italiensk restaurant på Torvet. Veldig koselig! Og der hadde de surdeigspizza, altså ekte pizza! Nam, det smakte deilig. Og vi fikk “landet” litt etter alt det morsomme, koselige og artige vi hadde opplevd i helga! 

Pizza på Hevd

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

22 kommentarer

Siste innlegg