Hverdagslykke i Spania

God morgen, fra Spania.

Hva legger du i begrepet hverdagslykke? For min del handler det om de små, helt vanlige tingene som gir glede i hverdagen. En kopp te inneholder en fin start på dagen, gjerne allerede på senga. En kopp te er også en mulighet for ettertanke senere på dagen, tilbehør til en god samtale, og er alltid en fin avslutning på et måltid. 

Hverdagslykke er også temaet i Utifriluft sin utfordring denne helga. Hun er god på å finne hverdagslykke når hun til stadighet er på tur. Siden jeg er i Spania nå, kommer min hverdagslykkekopp fra terrassen på Costa del Sol. 🌞

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂
Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen: https://www.facebook.com/MEogMEning/

 

12 kommentarer
    1. Hverdagslykke begynner jeg med en varm sterk kopp kaffe, og er det sol og varmt på balkongen er den nytes ☕ Ellers så kan begrepet være så mangt, og egentlig bare små ting som gir lykkefølelse ❤️ Ønsker deg en fortsatt fin lørdag, klem 🤗

      1. Kaffekoppen din gir sikkert like mye lykkefølelse som tekoppen min gir meg. 🤗 De små tingene kan være de viktigste. ❤️ Tusen takk! Håper du får en fin dag som inneholder mye lykkefølelse! 😍

      1. Håper mange benytter anledningen til å fokusere på hverdagslykke denne helga! 😉 Tusen takk, koser meg masse. I kveld ble det té chino, hihi 😍

    2. Hverdagslykke er morgenkaffen på terrassen i Strømstad hvor jeg er i sommer. Hører på fuglesang og puster havduft. Og bare er.

      Sånn er det. Det er her i øyeblikket i de nære ting at man finner stunder av lykke. Det tror jeg de fleste erfarer med alder og evt sykdom. Når det ikke er så mye mer å jage etter, oppnå, fullføre, bevise. Når alt bare er❤️ Kos deg grenseløst på solkysten, kjære Kari.

      1. Høres veldig godt ut, Monica. Du er der du skal være, akkurat nå. ❤️ Jeg blir inspirert av deg. Tusen takk, fine du ❤️

    3. So glad you’re enjoying your cup of tea on your balcony 🤗 the little things we take pleasure in are comforting. I like an ice lolly every evening 😃 but sometimes I go the freezer and the lolly monster has eaten the last one 😅

      1. Thanks, I do enjoy my tea! Actually, I remember my very first cup of tea in Watford. I was with you and a couple of other friends. 🤗 Oh, no, there is a lolly monster in your house? 😅 Maybe the lolly monster thinks it’s doing you a favour, saving you from another migraine attack? 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg