Jeg blir arbeidsleder

Vi handler mat for ei uke, og litt ekstra!

I dag blir jeg arbeidsleder. Tror jeg. Det er den store hjemreisedagen, og jeg må prøve å innta sjefsrollen slik at vi kommer i mål med rydding, vasking og pakking i tide til å nå flyet hjem fra Malaga i kveld.

Det er litt forskjell på de to gjestene mine. Søstera mi fikser og ordner ut, mens mora mi er ganske uregjerlig. Om jeg kommenterer at noe skulle vært gjort, er hun snar til å si at hun har bursdag. Nå har hun “hatt bursdag” i ganske mange dager, så det er mulig jeg må gi henne noen små jobber, slik at ikke søster og jeg må gjøre alt.

Tove kokket, mens mamma og jeg hadde siesta.

Vi har hatt ei super uke her på solkysten, og det har på en måte vært bursdagsfeiring hele uka. Det blir spennende å se om hun fortsetter med “bursdag” når hun kommer hjem til gubben, eller om hun må begynne å lage mat og sette inn i oppvaskmaskina selv igjen. Hehe 😃

Takk for oss, Costa del Sol! ☀️

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner også blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link

 

20 kommentarer
      1. Tusen takk for ei super uke fra begynnelse te slutt, lillesøster 🥰 Artig at du hadd så mang overraskelsa i kofferten! Vi får se om neste tur blir med eller uten bursdagstriks 😂

      1. Ja, det ble veldig koselig 😊 Du sier noe der, og jeg tror sannelig at jeg skal bruke bursdagskort i fremtiden om jeg får muligheten også 😂

      1. Det ble en flottings tur, på alle måter 😊 Nå som jeg har lært “bursdagstrikset”, skal jeg sannelig benytte meg av det en gang jeg også 😂 Tusen takk, og vi er vel hjemme nå, hver for oss. Returklem ❤️

      1. Hihi 😂 Hun har jo levd i noen år, og vet å benytte seg av mulighetene 🤗 Tror nok det ventet henne både vaskejobb og kjøkkenjobbing vel hjemme hos gubben igjen. Tusen takk, og hjemturen gikk smooth. God søndag til deg! 😊

      1. Jada, alt gikk som smurt. De to andre var oppe et par timer før meg og hadde allerede satt på vaskemaskin nummer to da jeg kom slentrende opp 😀 Mamma fikk fortsatt dra bursdagskortet, som fortjent, hihi. Tusen takk, og neste gang skal vi snakke om litt andre ting enn pusekatter! 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg