Jeg danset for mye

På feria i Fuengirola

Feria i Fuengirola er en fantastisk opplevelse. Denne folkefesten er for alle, ung og gammel, og varer i seks dager til ende. I går samlet jeg sammen alt jeg hadde av oppspart kapasitet, og Bjørn og jeg dro avgårde.

Kvelden ble fantabulastisk, og da vi dro hjem, tenkte jeg at jeg ville dra dit i dag også. Men jeg danset visst for mye, for føttene vil ikke bære meg i dag. Da får neste dans bli senere en gang. Jeg skal forresten skrive mer om feriaen i neste innlegg, når jeg har fått ladet litt mer. 😊

Ha en fin dag! 🤗

 

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link
Blogginnleggene kan deles med de du tenker kan kan ha interesse av å lese 🙂

 

14 kommentarer
    1. Å være nattens dronning tar på.😅😎
      Jeg blir også helt utslitt av dansing, så da er det greit at det er en stund til neste gang.🙈
      Men så fikk du jo også prøvd den nye kjolen og den må jo være helt perfekt til dansing.💃

      1. Hehe, det gjør det. Kanskje desto artigere når kvelden er god og det ikke skjer så ofte 🤗 Danser jeg, så danser jeg, og da tar jeg plass på gulvet. Kanskje du også gjør det? Oh yes, den nye kjolen var super, og måtte virkelig danses inn! 😂

      1. Tusen takk, Bunny 🤗 Klart det er lov å si! Men litt artig siden jeg normalt bare kjøper svarte sko, nettopp har gitt bort to svarte par og jeg på de to siste skokjøpene har “skjerpet meg” og kjøpt andre farger 😂

      1. Haha, ja, det tar på. Jeg glemmer at jeg ikke er så ung og kvikk lenger når jeg kommer i gang. Kjolen fikk virkelig svinget seg 😀 Returklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg