Jeg fikk klem av kongen

Småfans kikker inn på bloggkongen!

Det ble litt klemming og hjertevarme takknemlighetsfraser da blogghelga i Trondheim gikk mot slutt. Det var fornøyde folk og smil over hele fjøla. På bildet over ser du meg mellom bloggkongen og bloggkongefruen. Tomsmatprat er en kul fyr og bloggfruen hans er ei super dame. Jeg fikk klem av kongen før han takket for seg og tok med seg fruen over gata til flybussen. De var nok fornøyde med å forlate trønderværet og dra ned til varmere strøk i Norge for å tine opp kroppene igjen.

Du ser kanskje gutten som kikker inn gjennom vinduet på Tom? Slike småfans kan dukke opp helt ut av det blå, men det blir vel en del av livsstilen når man troner på toppen av topplista til blogg.no. Jeg er sannelig glad for at jeg ikke blir stoppet på gata i tide og utide. Det hender at folk stopper og snur seg etter meg. Da er det nok av helt andre grunner, og det er helt greit at folk synes jeg er en smule rar eller crazy. 

På bildet under er vi som møttes på Bare Blåbær. Det er hun som delte ut kake, donuts, kaffe og te til oss som er fotograf for anledningen. Kjenner du igjen noen av oss? 

 

Trivsel på Bare Blåbær på Solsiden

Fine, positive folk + god kaffe/te og kaker + søndag og god stemning = trivsel på høyt plan! Bloggtreffet kunne ikke blitt mer vellykket enn det ble, og jeg har inntrykk av at alle reiste hjem med mange gode minner. 😊

 

En donut og en kopp te på Bare Blåbær

 

Under ser du en screenshot av dagens toppliste på blogg.no. Miraklenes tid er ikke forbi! Jeg har havnet på 10. plass på Topplisten. Hjelpes! Nå må jeg faktisk snart begynne å klatre nedover lista igjen. Jeg blir svimmel, og det er skummelt å være så høyt oppe. Jeg kunne jo komme til å bli uforskammet høy på pæra, og det vil jeg ikke risikere… 😂

 

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

23 kommentarer
    1. Det tror jeg ikke, at du skulle bli “høy på pæra». Skulle gjerne vært sammen med dere på søndag også…men den der bussen-. Kjempehelg, du har så rett, mange fine minner som ble samla inn. Håper du ikke er helt utslått etter alt du ga denne helga. Takk igjen, Kari. Klem <3

      1. Jeg kikket i alle retninger etter deg da vi kom til Bare Blåbær, men du var i alle fall med oss i tankene! Du ankom lørdag med vind i håret, og fløy videre på søndag før vi rakk å sende med deg klemmer på veien. Du får ha de til gode 🥰 Jeg hadde faktisk regnet med å bli mye mer utslått enn jeg er, så jeg er overlever nok. Bare hodepina slipper taket, er jeg tilbake til “normalen” 😀 Nei, det kler nok ikke meg å være høy på pæra 😉

    2. Gratulerer med fin plass på topplista, og vel fortjent 🥰 Jeg tror ikke du blir høy på pære ut i fra sånn jeg kjenner deg igjennom bloggen. Jeg kjenner igjen ansiktene til noen av de fine folka på bilde, mens andre virker ukjente. Trenger vel noen dager på å lande nå etter en sånn flott helg. Ha en fortsatt fin tirsdag, klem 🤗

      1. Tusen takk! 🥰 Artig å se at det går an å klatre opp, men snart kommer jeg nok til å luske ned som en katt igjen 😀 Huff, nei, og dessuten har jeg dårlig trening på å være høy på pæra, hehe 😀 Jeg har ikke helt landet etter alle de flotte opplevelsene og møtene med herlige folk, men det kommer til å bli en my landing. Returklem 😊

    3. Slik jeg kjenner deg, så blir du ikke så lett høy på pæra 😉 Og klem av selveste bloggkongen var nok stas. 🙂 Er nok mange som er inne og leser om treff og sånt nå tenker jeg, vel fortjent plassering 😀

      1. Ja, jeg tror det er mange som har fulgt oss på bloggtreffet gjennom bloggene, og det er jo hyggelig 😊 Haha, hvis du oppdager at jeg får høy-på-pæra-nykker, må du skynde deg å slå meg i hodet med noe hardt! 😉 Klart det er artig å “skryte av” å ha fått klem av kongen! Har du forresten sett bildet av han der han tar kongevinken fra Stitsgården? 😉

    4. Du har humor og selvironi du. Ingen tvil om at du sprer glede og trivsel rundt deg. Det kommer tydelig fram av tekst og bilder fra bloggtreffet ditt. Og så har du en annen god egenskap, og det er og brenner av når det er tid for det.
      Vet ikke helt hvorfor jeg nynner på sangen Tuppen og Lillemor 😉

      1. Humor og selvironi må man ha, for om ikke kan livet bli mindre morsomt, og fort handle om å kjempe og se seg om etter noe å sutre for. Takk for at du “ser meg” og hva jeg står for. 😊 Alt har sin tid, og ofte kan det fungere bedre å slippe ut litt steam, for så å gå videre. Haha, tror jeg skjønner hvorfor du nynner på Tuppen og Lillemor. 🤗 Det var forresten koselige “jenteblader”, hvor historiene endte godt. 😉

      1. Ja, og man merker hvilke klemmer som er verdt å ta vare på 💕 Det var fint å ha deg og ditt rolige, gode vesen med på bloggtreffet 🥰

    5. So happy all you bloggers had so much fun, good food, drinks and very nice people. Looked like an amazing weekend 😊 well done Kari on getting in the board at number 10, wow 🌟

      1. Thank you, Mary. Very kind og you! And we really had a very good time, from the very beginning until the last blogger headed back home again 😍

    6. Kjempeherlig blogginnlegg 😊 Du er slett ikke høy på pæra nei 😊

      Snorkfrøken har ennå ikke vasket seg etter skyssen hun hadde i hetta til Tom 😂🤣

      Denne helgen kommer vi alltid til å ha med oss videre ❤😊

      Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Nei, jeg kler nok ikke så godt å være høy på pæra. Kan jo late som av og til, med da bare for humor 😂 Skjønner godt at Snorkfrøken ikke vil dusje og vaske seg. Det gjelder å beholde minnet om kongeturen lengst mulig 😀 Fin kveld videre til deg også, og kanskje har du lagt deg ❤

    7. Enda flere koselige bilder av dere.🤩
      Gratulerer så mye med fin plassering på blogglista i dag!🥰👏🏻👏🏻👏🏻

      1. Ja, og man kan lett bli lei av å se bilder fra bloggtreffet i Trondheim, hihi 😉 Mange av oss som var der, vil nok at minnene skal vare ekstra lenge 🤩 Tusen takk! Artig å stikke innom dere der oppe i høyden 🤩😊🤣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg