Jeg reiser til Drammen

Jeg reiser til solrike Drammen i dag. Ikke for å finne sol og varme, for det har vi i Trondheim også nå. Neida, jeg skal på besøk til den yngste dattera mi, som har avslutning på tre års studie på Universitet i Sørøst- Norge, campus Drammen. Foreldre og andre er invitert med på en høytidelig avslutningsseremoni. Studiet hun er ferdig med heter “Visuell Kommunikasjon”. Thea er også nominert til et par flotte priser. Bl.a fordi hun har utmerket seg i designprosjekter og har levert gjennomført gode oppgaver. I tillegg har hun vært svært aktiv med å bidra til et godt studentmiljø i Drammen. Jeg er nesten like spent som henne på hvordan det går!

Jeg reiser til Drammen et par dager før “graduation” sånn at jeg kan ha litt ekstra tid sammen med Thea. I tillegg vil det være godt for meg å lade og hvile før den store dagen, sånn at jeg er i form til å være med på avslutsningsseremonien og middagen på tirsdag. 

Bildene i dette innlegget er fra tidligere turer til Drammen. Den yngste dattera mi har bodd der i tre år nå. Det blir spennende å se hvor veien går videre. Den grønne kjolen er forresten med til Drammen denne gangen også. Det er ikke så ofte jeg kjøper meg nye klær. 😀

Jeg kjenner flere i Drammen, har både familie og venner der. Jeg rekker nok ikke over alle  på disse dagene, men et par besøk/treff blir det nok. 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interes:se av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

22 kommentarer

Siste innlegg