Jeg skimter Afrika

Jeg skimter Afrika i det fjerne. De sier at man på en klar dag kan se de afrikanske fjellene fra kysten av Spania. Det er så kult når de plutselig dukker opp i horisonten. De siste kveldene har de afrikanske fjellene imidlertid dukket opp sent, faktisk ei stund etter at sola har gått ned. Mens himmelen fortsatt byr på pastellfarger og tilværelsen enda ikke har blitt mørk blå og svart.

De majestetiske Atlasfjellene går gjennom både Marocco, Algerie og Tunisia. Det er en del av den marokkanske delen av fjellkjeden jeg ser fra terrassen min. En vandretur på våren i disse fjellene står på ønskelista, men det blir nok ikke i dette livet.

 

 

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link
Blogginnleggene kan deles med de du tenker kan kan ha interesse av å lese 🙂

5 kommentarer

Siste innlegg