Jeg sliter

Jeg sliter med å få opp energien i kroppen. Har vel vært optimistisk når jeg har lagt opp til bare to dagers hvile og ro etter at mine to døtre og den eldstes kjæreste reiste. Jeg vet det så godt, at jeg må påregne mye tid til restitusjon og lading etter flere dager hvor jeg har vært mer aktiv enn normalt. “Normalt” for meg er altså betydelig mindre enn for friske, men det vet jo dere som er innom og leser i bloggen nå og da.

Jeg lå på lading hele formiddagen for å orke å ha favorittnaboen min på te i tolvtida i dag, og deretter var det rett på lading igjen. Mest i senga, droppet alt som krevde bevegelse og hadde på ørepropper for å stenge ute lyd fra bassengområdet lenger ned. Polakkene som ferierer i naboblokka innimellom, er på plass igjen, og de prater høyt og skråler og skratter av sine egne morsomheter tidlig og sent. Jeg synes det er hyggelig med liv i området, men dette blir så massivt at jeg må skjerme meg litt.

Planen er å dra ut og spise kinesisk med mine britiske venner i kveld. Det er noe jeg har gledet meg til lenge, og det skal jeg! Men å stå opp tidlig for å bade i soloppgangen i morgen tror jeg må gå ut. Derfor har jeg spurt Linda om litt utsettelse, sånn at jeg får ladet batteriene på kroppsmaskineriet før jeg kommer meg ned til stranda. Forhåpentligvis vil imidlertid et godt, avkjølende bad, gi påfyll av energi! 😀

Jeg har forresten begynt på et innlegg om avskjedsmiddagen med mine fine i Mijas Pueblo, og satser på å bli ferdig med det i morgen 🙂

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂

Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen min: https://www.facebook.com/MEogMEning/

7 kommentarer
      1. Skulle ønske jeg kunne lade mye fortere, men det er visst ikke meningen jeg skal det 🤗 Uansett føler jeg at jeg er heldig som tar lading i det hele tatt. Ikke alle gjør det. Og i morgen ligger det an til bading og lading i Middelhavet! 😀

      1. Det fins nok ikke så mange snarveier, dessverre. Avslutning på dusj i kaldt vann og nedkjøling av ulike kroppsdeler KAN ha midlertidig effekt. Ellers er det hvile som gjelder. Takk 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg