Jentene på stranda

Tre jenter på stranda

Jentene har vært på stranda igjen, og de har fått mange timer med sol. De fikk farge også, en fin rød farge. Kanskje ikke den riktige fargen, men farge ble det i alle fall. De har vært på ulike strender denne uka, og denne gangen var de på den flere kilometer lange stranda i Fuengirola. De busset for å komme seg dit. Bussen var visst temmelig overfylt, så vi avtalte at jeg skulle hente dem. Bilen må jo også få luftet seg. Og jeg ville ut en tur!

Vi spiste et hyggelig måltid sammen på en av restaurantene på motsatt side av strandpromenaden, Restaurante Donizetti. Maten smakte supergodt, og servitøren sørget for at vi hadde det helt utmerket. Jeg tenkte først å bestille sålefisk, men ombestemte meg og tok havabbor. For et deilig måltid! Tror faktisk jeg gir retten terningkast seks! Jentene får også full skår, for hyggelig og koselig selskap! 😀

 

Havabbor

 

Foto: Thea


Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link 

10 kommentarer
    1. Kos deg blant gode venninner og sol og sommer.
      Jeg har på meg boblejakke og fryser likevel.
      Men det går greitt.

      1. Disse to på bildene er dattera mi og hennes venninne, men det blir litt mer venninner nå fremover, faktisk 😀 Her er det allerede 29 grader selv om det er overskyet, så jeg smekker til og sender dere noen varmegrader til Bodø! 😀

      1. Hehe, ja, veldig koselig å ha jentene her. Kan hende blir det strandliv og mer farge fremover for min del. Ha en fin dag! ❤

      1. Ja, her har vi alle muligheter for å kose oss. Jentene har dratt, så det er roligere tider for meg nå. 29 grader og overskyet her, så blir nok en het dag når sola titter frem 😊 Ha en fin fredag! ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg