Julegaver i mai

Julegaver i mai

Du kan tro overraskelsen var stor da jeg fikk utdelt en pose med tre julegaver for et par dager siden. Vi skriver tross alt mai. Hvem er julenisse på denne tiden av året? Det bor noen snille mennesker i Gudbrandsdalen som deler ut gaver til stadighet, også til meg. En av disse “nissene” er spesielt glad i rampenisser. Jeg trodde at jeg hadde nok meg de to rampene jeg allerede har i hus, Alfie og Buddy, men sannelig har jeg fått en rampenissefingerdukke også nå. Samt en latterboks som spyr ut en hissig rampenisselatter. 😀

Jeg lå på sofaen og hørte på lydbok tidligere i dag, ante fred og ingen fare, da jeg ble oppmerksom på noe som rørte seg på bordet ved siden av meg. Jeg slo opp øynene, og i det samme hørte jeg en rå latter. Rampenissefingerdukka hadde forflyttet seg til der jeg lå, og brukte latterboksen som stol. “Nei,” sa jeg bestemt. “Det er lenge til desember! Jeg må nok flytte deg til skuffa i boden, og der skal du få ligge sammen med Alfie og Buddy til nærmere jul.” Høylydte proteser bet selvsagt ikke på meg. Rampenissefingerdukka har fortsatt ikke navn, men jeg tenker at det slettes ikke har noen hast med navnefest enda. 

Julegavene

Jeg fikk også en liten strømbank. Den tror jeg blir kjekk å ha når jeg drar på tur denne helga! Jeg har nemlig en mistanke om at jeg får lyst til å ta mange bilder når vi skal oppleve en spennende baltisk storby! 🙂 

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂
Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen: https://www.facebook.com/MEogMEning/

6 kommentarer
    1. Så moro da 😊

      Kjekt med strømbank da. Det har jeg alltid med meg i veska.

      Disse rampenissene er jo så søte 🥰 Har Alphie vi. Han ligger i skapet ved siden av kaffeboksen 🤣😂

      Ønsker deg en superfin torsdags ettermiddag ❤️🥰

      Purr, purr og klem fra Toril og kattene

      1. Jeg har aldri hatt strømbank, så nå får endelig erfare hvor nyttig det er (eller ikke) 😀 Regner med at Alphie ligger der han ligger pga. kaffetørste? 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg