Kjøpe eller bare se?

Kurvprodukter

Når du skal på shopping, er det for å kjøpe noe spesielt eller vil du “bare se”? Før kunne jeg sprade fra butikk til butikk i timesvis for å lete etter noe og ikke noe spesielt. Nå går jeg inn, kjøper noe, og så ut igjen. Og da er jeg ferdig. Men på markeder kan jeg rusle en god stund bare for å se, og for å oppleve folkelivet og atmosfæren.

Det fine med det, er at man kan rekke over mye, og evt. kjøpe mye, innenfor kort radius. Det er supert for slike som meg som prøver å holde meg under 2000 skritt per dag. Men kanskje ikke for de som skal ha minst 10000 skritt per dag… 🤗

Dersom du vil være med på en minivandring på fredagsmarkedet i Benalmádena på Costa del Sol, er det bare å ta en titt på bildene under! 

Frukt og grønt, og sunt
Godt og usunt
Stæsj til damer i årets farger
Skal det være et hestehode, kanskje?
Katt eller fugl til pynt på koppen
Afrikanske figurer
Kjoler til deg og til meg
Sommerlig
Herreskjorter
Lærbelter
Haaland
Billige armbånd
Sakser til ditt og datt
Ulike typer pepper og andre krydder
Vesker til de yngste
Dagens ryddigere på markedet
Til spanske señoritas
Jeg kjøpte den oransje i midten 🤗
Flere kjoler
Pynt eller leike?
Undertøy

Jeg var mer i se-og-ta-bilder-humør enn shoppinghumør, men kjøpte en oransje kjole og en kort tights. Bjørn er ikke spesielt god på shopping og kjøpte bare ei flaske vann. Ser du noe du ville kjøpt? 

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

10 kommentarer
    1. Hadde tenkt å skrive at du burde kjøpt den Orange, og så leste jeg det i neste sekund 😄
      Artig å gå slik og kikke på marked, bare det ikke er så mye folk. Kjøper ikke så ofte noe da 😉☺️

      1. Artig at du “så” at den kjolen var min! 😄 Huff, ja, ikke så koselig om det er masse folk. Det pleier å være greit på dette markedet om man er ferdig shoppet før tolv 😀

      1. Det er mye fint der, og ikke så rotete. Ja, masse ulike lukter å plukke opp på veien der. De fleste luktene er ok, med unntak av svette mennesker 🤗

    2. Spørs åssen humør jeg er i…. noen ganger bare gå og snuse, andre ganger er det er bestemt ting…😘😘 herville jeg nok kikka ekstra på kjoler og vesker…..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg