Klatring i bloggen

Klatretrær

Jeg klatrer litt i bloggen hver dag, noen ganger opp og noen ganger ned. Ikke den type klatring som vi foretar oss her i Trøndelag, nei, for det betyr å bruke for mye eller sløse bort penger. Det kan jeg også finne på å gjøre, men denne typen klatring som jeg skriver om her, handler om å få høyere eller lavere plasseringer på topplisten til blogg.no. I går havnet jeg på 27. plass, dagen før lå jeg på 30. plass, og i dag ligger jeg på 29. plass med 358 treff.

Hver gang noen er innom og leser bloggen, teller dette med som et “treff”, og jo flere som leser, desto høyere opp kan jeg komme på blogglisten. Alle som blogger, kjenner til hvordan dette fungerer. Noen jobber hardt for å holde koken oppe i “teten”. Jeg har lært meg noen “triks”, men det handler mest om å skrive innlegg som det er god kvalitet på og som er interessante for flest mulig, legge inn gode bilder, og ellers å markedsføre seg selv. Jeg er fornøyd med å være på topp 100 i det hele tatt. Har ikke så store ambisjoner egentlig, men synes det er artig og er storfornøyd om jeg er innom topp 40 av og til. 

Min plassering på topplisten i morgen avhenger da av hvor mange som stikker innom bloggen min i dag. Kanskje stikker du innom bloggen i kveld også? Da skal du få ei super oppskrift på kokken Bjørns lasagne. Den bør du ikke gå glipp av! 😀

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake! 🙂  

Dagens plasseringer
16 kommentarer
    1. Du er flink til å skrive, og fenge med temaene, så jeg skjønner godt at du klatrer oppover 😀
      Vel fortjent også 🥰
      God søndag Kari, og god klem ❤

      1. Åh, hjertelig takk, Heidi 🥰 Tror imidlertid jeg kommer til å starte med litt klatring nedover igjen etter helga 😀 God ladesøndag til deg! 😉

      1. Tusen takk, og det er alltid koselig å titte innom hos deg også! 🥰 Det blåser i toppene, så tror det er en viss fare for at jeg blir blåst ned etter helga, hehe 😀

    2. Gratulerer med fin plassering på blogglista 🥰 Det er gøy når man får tilbake på det arbeide man legger ned, og du skriver jo så godt og har et fint innhold på bloggen din 😊

      1. Hjertelig takk, Vera Lynn! 🥰 Hyggelig at du synes det. Føler meg alltid velkommen innom den koselige bloggen din også! 🥰

    3. Du har en flott plassering idag. Og du gjorde jo ett bra inntog på bloggarenaen også på lista. Man går litt opp og ned ja. Hjelper å blogge jevnt, for de som kan det

      1. Ja, må si jeg ble litt overrumplet over velkomsten 😀 Men gøy var det! Helt greit å gå litt opp og ned, synes jeg, siden det jo gjenspeiler innsats og aktivitet 🙂

    4. Syns også det er morsomt når jeg klarer å holde meg blant de 40 øverste – men er såpass ærlig med meg selv at jeg veit det går straka vegen nedover igjen, det sekundet jeg slapper litt av her. For jeg ser jo at min plassering kommer mest av antall innlegg.. Legger jeg ut 4-5 pr dag, er jeg å snoker tett på topp 20… har jeg 3 eller færre, raser jeg nedover igjen. Så blogging er jaggu litt av en jobb, hehe
      Forresten veldig morsomt at dere også bruker ordet “klatre” om å bruke penger på tull & tøv og ainna artig 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg