Kom når du vil, sa Jesus

Nypleid, kontrollert og nyvasket Sunset Orange


Jeg fikk ny mail fra Jesus i går. “Good morning Kari. I am Jesus from Honda”, skrev han. Jeg hadde nok blitt ganske overrasket om det hadde vært Jesus fra Nasareth. Kom når du vil, sa Jesus. Bilen var ferdig med både service på verksted og var godkjent i EU-kontrollen. Hurra! Servicen er det de på verkstedet som foretar, mens det er en uavhengig instans som foretar EU-kontrollen. Men verkstedet ordner alt dette for meg.

Lille Sunset Orange var glad og lykkelig for å kunne bli med meg hjem. Først måtte jeg imidlertid betale for oppholdet hans, og det skulle vise seg at døgnprisen var ganske høy. Men noe skal man jo bruke penger på, og bilen betyr mye for min frihet når jeg er her i Spania. Uten den hadde jeg knapt kommet meg til supermarkedet, selv om det er bare fem minutter å gå dit. Anstrengelsen blir for stor. Oppoverbakkene tar knekken på meg, og jeg kan bli sengeliggende i etterkant. Men med Sunset Orange ser jeg lysere på livet. 🧡

På bildet under ser du Jesus som legger siste hånd på verket, et klistremerke som viser at bilen er EU-godkjent for to år fremover. Som en siste gest skiftet han batteri i bilnøkkelen, siden han mente at det gamle begynte å bli dårlig. Takk og pris for at han fikset det, så jeg slipper flere ubehagelige oppstartproblemer som for et år siden… Det skrev jeg forresten om i innlegget Travel uke i Spania.  

 

Jesus legger siste hånd på verket
Gjennom verkstedgater, på tur hjem.


Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link

2 kommentarer
      1. Yes, he is! Quick to fix things, friendly and with a big smile on his face! 😄 Thanks, will soon be out there again. Been stuck inside with a cough for a couple of days now. Be good! 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg