Ladesokkene

Ligger på lading

Når energinivået er på bunnivå, tar man gjerne i bruk ulike virkemidler for å lade. Disse nye ladesokkene fikk jeg i julegave fra Stine, den eldste dattera mi. De er myke og gode, og i kombinasjon med livgivende stråler fra den spanske sola, får jeg energipåfyll mens jeg ligger i en behagelig luksussolstol.

Når dette blir en rutine, og sola og varmen byr på påfyll hver dag, må da batterireservene begynne å fylles opp, tror du ikke? Jeg satser på at ladesokkene gjør en forskjell, slik at kroppen etter hvert begynner å ta til seg lading nedenfra og oppover, gradvis, slik et batteri gjør.

Egentlig er det bikinivær. Jeg har imidlertid valgt å beholde klærne på, siden jeg nylig hadde føflekkreft. Jeg har skjønt at jeg må ta ekstra godt vare på huden min. Det er jo vinter, og det er liksom ikke så nødvendig å bli brun i romjula. Solbrillene sitter normalt på under hatten, men de smatt utenpå hatten for bildets skyld. 😉 

Ligger fortsatt på lading

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂
Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen: https://www.facebook.com/MEogMEning/

16 kommentarer
      1. Det blir liksom aldri for mye energi! Så det er like greit å sikre seg på alle områder! Sender deg noen energigivende solstråler fra Spania. ❤️

    1. Jeg er sikker på at du blir full-ladet, og fyker rundt som en Duracell-kanin snart 😀 Tulla!! 😀 Jeg skal bygge lego nå, det er virkelig en fin syssel 😀

    2. Ladesokkene gjør nok en stor forskjell vil jeg tro, og de var jo ganske skikkelig kule da 🥰 Ønsker deg en fortsatt God Jul 🎅🏼🤶🏼

      1. Hehe, ja, disse er unike! 😀 Jeg må forhøre med dattera mi om hvor hun fikk dag i dem! Fortsatt god jul til deg også! ❤️

    3. Hei Kari, takk for intervjuet du ga i KK. Det var som å lese store deler av min egen historie, både forløp og liv (om du bytta ut Pirajaene med hvalhai 😉) men spesielt det at du fikk mer frem bredden i hvordan ME rammer. Da måtte jeg inn å lese litt mer fra deg. Riktig God jul, til deg og gressklipper’n🌟🎄

      1. Hei Irene, og takk for hyggelig kommentar! 🥰 Det føles litt spesielt at noen sier at det er som å lese deler av sin egen historie. Både litt fint, en slags trøst, og på samme tid trist og vemodig. Men sånn er det, og jeg synes det er viktig at flere får en mulighet for å forstå. Ser forresten for meg at det må ha vært litt av et kick å svømme der hvalhaier svømmer! 😉 Takk for at du var innom og leste her i bloggen, og velkommen tilbake igjen! Håper du har gode romjulsdager! 😊🌟🎄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg