Lindas heklede produkter til salgs

Vår bloggvenninne Linda Sakseide er en racer med heklenåla. Hun er kjent for å hekle fine produkter i bestemorruter, både til seg selv og til andre. Nå har hun tilbudt seg å hekle på bestilling, og overskuddet/inntekten går til fattige mennesker i Venezuela. Vil du kjøpe et av Lindas heklede produkter som er til salgs? Pengene går til et godt formål.

Du har kanskje sett tidligere innlegg fra henne? Med bilder av menneskene hun hjelper gjennom organisasjonen “Una Gota en el Océano” (“En Dråpe i Havet”)? Det er Linda og hennes venezuelanske venninne Eilyn som har startet organisasjonen i Spania. Nå har de fått opprettet en egen konto til formålet, slik at man kan sende penger direkte i stedet for via hennes konto. Les mer i Lindas innlegg HER! Der finner du også kontoinformasjon.

I hennes innlegg Heklede vesker, jakker og tepper kan du se flere bilder av de heklede produktene som Linda selger til inntekt for fattige mennesker i Venezuela.  

Bildene i dette innlegget er av veska som hun heklet til meg på bestilling. Jeg ønsket meg ei som var oransje og gul, og det fikk jeg! Veska mi har fått både ei reim som jeg kan slenge over skuldra og to håndtak. I tillegg er det ei lita lomme på innsiden til små ting. Den lille jakka i blåtoner er til en krabat som bor i Trondheim, og den skal jeg ta med for Linda når jeg reiser hjem til Norge.

Her er Lindas epostadresse: [email protected]

Del gjerne innlegget! 🙂

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂

Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen min: https://www.facebook.com/MEogMEning/

9 kommentarer

Siste innlegg