Luggen er viktigst

Før: Luggen tar utsynet

 

Når luggen blir for lang, noe den til stadighet blir ganske plutselig, må saksa frem. Resten av håret kan vokse som det vil, men luggen vil jeg ha kontroll på. Luggen er viktigst, og den får ikke ta utsynet mitt. Derfor må den ikke bli for lang. 

Det hender at jeg tar frem saksa selv og klipper luggen. Spesielt om det tar for lang tid før jeg kommer meg til frisøren. Denne gangen ble luggen jevn og fin, siden min frisørherremann her i Spania ikke opererer med ventetid. Han har dessuten salong like ved der jeg holder til og er dermed lett tilgjengelig.

Når jeg likevel plasserte rumpa i frisørstolen, ble det sannelig noen “highlights” for å skjule de grå også. Resten av håret syntes han ikke trengte klipp, og egentlig mente han at luggen burde være som den var også. Da ble det kompromiss. Luggen ble kortere, mens resten av håret fikk ha lengden slik det var. 

 

Underveis.

 

En tiger vokter denne frisørsalongen, og det var bare såvidt jeg slapp inn døra til Salon Unisex uten å bli spist. Etter hvert var det jeg som fikk servering. En kopp te og et par argentinske kjeks. 🙂 

 

Te og argentinsk kjeks

 

Fornøyd kunde, fornøyd frisør!

 

Etter: Luggen ble super!

 

Fornøyd med dagens frisørbesøk

 

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!

Link til blogginnlegget på Facebook.
Link til innlegg på “story ” på Instagram.
Blogginnleggene kan deles med de du tenker kan kan ha interesse av å lese 🙂

14 kommentarer

Siste innlegg