Nåløyet for å bli antatt hos et norsk forlag er trangt, og mest sannsynlig må jeg nok gå veien om selvpublisering. Dessuten er vi kanskje for sent ute for at et forlag rekker å gjøre jobben som skal til for å få utgitt boka i god tid før jul. Jeg forbereder meg derfor på hva som skal til for å få publisert boka selv. Har jo litt erfaring fra rampenissebokutgivelsen i fjor, og vet at det er gjennomførbart. Og denne gange tenker jeg å gi ut i Norge, ikke via Amazon.
Jeg skulle gjerne delt noen av de flotte illustrasjonene til Thea her, men det må nok vente. Ting må foregå i riktig rekkefølge! 😃
Derfor får du heller et bilde av Middelhavet, utsikten fra terrassen min hvor jeg nå har begynt på neste bokprosjekt. Romanskrivingen har vært på pause en god stund, men nå har jeg gjenopptatt skrivingen av det som kanskje blir livsprosjektet mitt.
Akkurat denne helga skjer det dessuten noe annet spennende på skrivefronten. Det er lansering av antologien “Mennesket jeg aldri glemmer” i Drammens Teater. Jeg sendte inn en tekst til vurdering, og den ble plukket ut til å være med. Juhu! Boka utgis av Skriveakademiet.😊
Takk til deg som er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙏
Følg min Facebook-side som forfatter og blogger: Kari Engesvik, Author 😊


Jøss, masse spennende skrivegreier 🙂 Så herlig!! Så gøy!!
Ja, massevis 😀 Det motiverer for mer skrivegreier! 😅
Det er mye jobb som skal gjøres for å få en bok ferdige, liten som stor, og jeg håper og krysser fingrene for at et forlag vil si ja til å publisere den. Masse lykke til 🩷
Ja, myyye jobb! 🙂 Tusen takk‼️😍
Så bra og ønsker deg lykke til med det du har sendt inn. Spennende med det nye prosjektet og veldig artig at du er pukka ut av Skriveakademiet <3
Tusen takk 🥰 Ja, Skriveakademiet føles helt riktig! 😊
Var med der uten at jeg greidde å avslutte kurset innen tiden…så er litt redd meg sjøl slik 🙂