Marked for trillingtomater

Trillingtomater

Dette er et marked for trillingtomater, smykker, vesker, sko, klær og mye annet. Noe stasj for menn fins det også, men det var spesielt mange “butikker” med klær og annet for oss damer i La Cala. Trillingtomatene var likevel det mest bemerkelsesverdige. Det så ut som tre og tre tomater hadde vokst sammen. Har du sett slike før? Jeg turte ikke å kjøpe, syntes de så litt mystiske ut. Kanskje de er genmanipulert? Som du ser på bildet, var potetene ganske mini forhold til trillingtomatene.

Jentene fant litt småtteri å bruke penger på. Artig. Thea brukt mye tid på å studere søte og kule og armbånd. Ine kikket spesielt etter klær i lin. Jeg fant meg en oransje kjole i one size. Det er litt risky å kjøpe klær uten å prøve først, synes jeg, men denne var stretchy og fin.

 

Kjøpe denne veska, kanskje?
På armbåndjakt
Happy faces
Markeds-Kari

 

Etter at vi var fornøyd med utbyttet, ruslet vi tilbake til bilen. Thea var var klar for mer shopping, og lurte på om vi kunne “stikke innom” et kjøpesenter. Som god mor adlyder jeg selvsagt. Mens Thea utførte sine ærender, satte Ine og jeg oss ned for å slappe av. Etterpå ble det også noen skritt rundt i supermarkedet. Og så, endelig, var det på tide å returnere til leiligheten og hvile! Jentene var klare for mer action til kvelden igjen, og dro ut på livet, mens jeg gjorde meg klar for senga. Skulle gjerne vært med dem ut og danset natta lang om jeg hadde hatt kapasitet til det! 😀 

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link 

10 kommentarer
      1. Ja, morsomt og hyggelig 😊 Har vært skikkelig trivelig å ha jentene her. Det er allerede 29 grader her, selv om det er overskyet, så blir nok en het dag! 😀

    1. Fra en mor til en annen😃
      Tusen takk for gjestfriheten du og din datter har vist Ine! Snakket nettopp med henne i telefonen, og hun var strålende fornøyd med nye opplevelser og samtaler!🙏🏼 Hyggelig å få en kikk via bloggen, og du har nå fått en ny, fast følger!😉 Kos deg videre på det flotte stedet ditt!🥰

      1. Oi, heisann, Heidi! Så koselig med kommentar her i bloggen fra deg! 😀 Det var superkoselig å ha Ine her. Hun er ei flott, hyggelig og herlig jente! Godt å høre at hun var fornøyd 🥰 Veldig koselig at du vil stikke innom meg i bloggen senere også. Jeg setter veldig pris på det 😊 Det går helt fint å kose seg her, ja. Sender noen varme, energigivende solstråler din vei i dag 🤗

      1. Spørs om du traff spikeren på hodet der, ja 🤗 Liker veldig godt når du går vitenskapelig til verks og deretter presenterer dine analyser! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg