Måtte ut og teste formen

Jeg nyter ettermiddagssola på Tømmerstranda

Jeg måtte bare ut en tur og teste formen. Ingen joggetur eller stor fysisk utskeielse, selvsagt, men uansett en litt lenger tur enn frem og tilbake mellom stua og terrassen. Denne turen gikk mellom ytterdøra og stranda, ei strand som befinner seg ganske nøyaktig 500 meter fra oss.

Elvira elscooter fraktet meg lystig nedover til Tømmerstranda, mens Bjørn gikk i raskt tempo ved siden av. Elvira fikk stå nederst i bakken og sole seg, mens Bjørn og jeg tok en vandretur på sandstranda. Hun var glad for å få seg en tur ut, men er ikke så glad i sand på beina. Det er nok ikke vaskedamen som har ansvaret for gangen der hun til daglig står parkert heller.

 

Meg på Tømmerstranda
Bjørn på Tømmerstranda

Det var deilig å kjenne på sjølufta en liten stund, se utover sjøen og nyte varmen fra sola i godt selskap. Noen bilder ble det også, av oss, skyggene våre og et merkelig fotspor. Hva slags vesen er det som har seks tær, tro? 

 

Hvem har seks tær?

 

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner også blogginnleggene mine på Facebook: Link

 

Skygger av et par blide mennesker på Tømmerstranda
10 kommentarer
      1. Ja, og denne gangen gjorde det ekstra godt med en luftetur, etter flere dager med “soning” 😊 Setter veldig pris på dem begge, får energi fra dem på en måte 🤗 Takk, og godhelgklem til deg 🥰

    1. Fine bilder hos deg.🤗
      Selv om ikke turen er så lang, er det alltid godt å komme seg ut og få litt frisk luft.😊
      Godt du har Elvira også.😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg