Med mine fine

Piña colada by Thea

Dagen i går ble fortryllende fin med mine fine. Kvelden i forveien hadde jeg hentet den eldste av mine to døtre og kjæresten hennes på flyplassen i Malaga, så nå har jeg begge prinsessene mine hos meg her i Spania. 😍 Min yngste laget fredagstaco til oss fire som velkomstmiddag til søstera si og typen. I tre utgaver, pga. intoleranser osv. Det var fantastisk koselig å bare være og nyte selskapet av disse flotte ungdommene!

Så kom lørdag. Hverken Thea eller jeg hadde sovet spesielt godt, siden vi måtte sove i samme seng nå som hun måtte overlate gjesterommet til de nylig ankomne. Thea tilbragte dagen med et maleprosjekt hun startet på nede på stranda tidligere, jeg latet meg i sola, mens Stine og Skage var badenymfer både nede ved bassenget og på stranda i løpet av dagen.

Vi hadde bestilt bord på restauranten Lime & Lemon til halv ni. Litt rart at de ikke hadde kalt stedet Lemon & Lime i stedet, men da hadde de i alle fall gjort seg bemerket fra starten. Kvelden bød ikke på noen skuffelser. Hyggelig velkomst, super service, god mat og drikke, koselig sted… Og nå tør jeg ikke skryte mer, annet enn at jeg må nevne at selskapet ved bordet var eksepsjonelt bra! 

Stine og Skage er to fininger
Stilig tak! Alt grønt henger. Alle lampene er forskjellige, men i samme fargetone.
Skilt ved inngangen. Legg merke til avstanden til “wife”!
Min thailandske salat med bl.a. biff, spinat og bønnespirer.

Mye godt på bordet! Og det kom mer!

Mye godt på bestillingen vår hos Lime & Lemon
Ok, så snudde jeg bildet da. Skål for et godt måltid!

Etter dette flotte dame og -herremåltidet, dro vi på “feria” i Torremolinos. Spanjolens feria er store folkefester med mye liv og røre. Vel verdt å få med seg! Mer om dette og bilder fra feriaen i Torremolinos kommer i neste blogginnlegg. 

De unge er naturlig nok ute og nyter sola i dag. Jeg ligger og sitter for det meste inne i senga. Må restituere etter og “betale for” den  herlige kvelden i går med mine fine. Jeg vet jo at det blir slik når jeg overskrider min tålegrense, men hodepine og utmattelsen hadde garantert vært enda verre om ikke senga var så god! 🤗

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂

Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen min: https://www.facebook.com/MEogMEning/

24 kommentarer
    1. Så utrolig mye god mat!🤩🤩🤩
      Kjenner at det rumler i magen av å se på bildene.😳
      Nyt soldagene!🤩💕

      1. Massevis av både gode smaker og lukter! 🤩 Men dessverre mye jeg ikke kunne spise pga. at jeg ikke tåler løk og hvitløk. 😳 Håper rumlingen i magen gikk fort over! Takk, fine du! 😍

      1. Det er flere år siden jeg hadde begge jentene her samtidig, så dette er stor stas! 😍 Ja, jeg er heldig og føler meg ekstra heldig som kan tilby dem en slik mulighet! 😊

    2. Det høres og ser både koselig og godt ut. Må innrømme jeg ble sulten av å se alle bildene av mat :). Skjønner godt at du koser deg med ungt selskap. Og så nydelig et par. Håpe du ikke måtte bruke så lang ti ‘oppgjøret’, men kan nyte alt :D.

      1. Da har du fått riktig inntrykk, for vi storkoste oss 😍 Huff, burde kanskje ikke lagt ut så mange matbilder… 😀 Klarer ikke å lade opp nok før jeg blir fristet til nye små turer, så det går så lenge det går… “Blækka” på sofaen i ettermiddag etter handletur. Har ikke så mye å gå på, kjenner jeg. Men nyter i fullt monn!

    3. Dette blir en merkelig kommentar, men… Jeg lånte bildet av kvitteringen din. Vi holder på med overslag i matematikk, og så fikk jeg en idé om å bruke kvitteringer til å lage oppgaver. Det spiller ingen rolle hva som er kjøpt, bare om de har nok til å betale med hvis de har f.eks. 150 kr. Ja, jeg skriver kr selv om det egentlig er euro, – det viktige er overslaget, – ikke myntenheten hehe 😉 Takk for inspirasjon ;-D

    4. Looked amazing, a fun colourful place, ye all had great night 😊 hope you have fully recovered 🤗

      1. Thanks, yes, it was great! 😊 I wonder if I will ever recover… 😳 I only recover to a certain extent before I start “using”.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg