Min siste solnedgang

I dag opplevde jeg min siste soloppgang. Forhåpentligvis ikke den siste soloppgangen i livet, men den siste soloppgangen denne juleferien. Den siste av disse tre ukene på Costa del Sol har vi hatt mye fint vær og mange fine soloppganger og solnedganger fra terrassen. Jeg har ikke vært våken tidlig nok (halv ni) for å få med meg alle, men i dag måtte jeg uansett opp tidlig siden vi skal reise hjem til Norge.

Det er alltid en del som må gjøres før vi forlater leiligheten. Vasking av gulv, bad og kjøkken, rydding, klesvask, pakking, osv. Vanligvis fordeler jeg “husarbeidet” på flere dager, men denne gangen skjedde alt på én dag. Bjørn er en virvelvind med moppen, og det er bra, for jeg var temmelig energitom på utvaskdagen. 

Den siste soloppgangen ble likevel en fin avslutning på turen. Jeg har vært i grei form denne uka og vi har hatt mange hyggelige små turer.

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake! 🙂 

24 kommentarer

Siste innlegg