Mye oppmerksomhet med ny bikini

Ny bikini

 

Jeg er redd for at jeg ville fått i overkant mye oppmerksomhet her i bloggen dersom jeg hadde lagt inn et bilde av min brune, deilige kropp i ny bikini. Derfor begrenser jeg meg til å dele bilder kun av den nye bikinien. Jeg oppdaget at det har skjedd litt på bikinifronten siden sist jeg kjøpte bikini, og jeg måtte faktisk ha opplæring i hvordan denne bikinitoppen kunne has på med kryssing foran og bak, evt. brukes uten kryssing her og der. Bikinitrusa var litt lettere å skjønne seg på.

På de fire foregående strandturene i løpet av sommeren har jeg lagt merke til at jenter flest bruker brazilian underdel nå. For de uinnvidde kan jeg røpe at dette betyr en bikinitruse hvor mesteparten av den nakne rumpa vises, mens det begrensede tøystykket bak dekker rumpa sånn ca midt på, og kun den øverste delen av rumpestprekken. Det ser lekkert ut på unge, struttende rumper, men på min voksne ble det en av det tradisjonelle slaget bikinitruser. Klær skal passe til kroppen, ikke omvendt. Men tenk så mye mer rart og artig det ville blitt om kroppen skulle passe inn i all slags klær! 😀 

Bikinien ble innviet på Playa de las Yucas. Med et Middelhavsbad i rundt 30 varmegrader og noe gressrusk på overflaten, som prellet av da jeg steg i land igjen. Deretter fulgte solingstjeneste på ei solseng med en tykk og behagelig madrass, mens bikinien viste stor velvilje til å tørke i sola.

En spansk babe som lå på et par solsenger bortenfor oss hadde samme oransje, blomstrete bikini som meg. Men med den brasilianske utgaven bikinitruse, og bikinitopp som bare såvidt dekket hennes silikonpupper. Som sagt er det viktig at klærne passer til kroppen. Det er ikke kroppen som skal passe til klærne. Det gjelder også for bikinier, men det viktigste er likevel at man selv er fornøyd. 

 

Strandløver, båter og vannaktiviteter på Playa de las Yucas


Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link
Blogginnleggene kan deles med de du tenker kan kan ha interesse av å lese 🙂

8 kommentarer
    1. Nice colour bikini and orange of course 😄 hope you enjoyed your sunbathing. Interesting how things have changed in the bikini department 😅

      1. Also interesting to see how things in the bikini department has changed so that there is a fashion for everyone 😀 Thanks, and orange is a fabulous colour 😉

    2. kropp er topp og man skal sole seg og kose seg. ikke noe å bekymre seg for. Min datter kaller string bikini for “uøkologiske trusa”. veldig morsomt :))

      1. Jepp, viktig å kose seg og godt å sole seg 🙂 Hihi, “uøkologiske truser” var et morsomt uttrykk. Jeg kaller dem “nysgjerrige” truser” 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg