Nå kommer han!

Secret Garden

I snart to uker har jeg vært alene i Spania. Tatt livet med ro, stort sett bare hatt stille dager i leiligheten med små ettermiddagsturer ut på terrassen. Det ble en koselig tur ut på kinarestaurant med hyggelige Juliana og Boyd i starten på ferien. Jeg har også hatt besøk av min favorittnabo Rocio, hvor jeg fikk praktisert min gebrokne spansk, og i tillegg kom Linda og hekletøyet innom for en skikkelig skravlerunde en ettermiddag. Men nå kommer han! Min nydelige samboer, privatkokk og kjæreste Bjørn! Direkte fra Norge!

Jeg skal hente Bjørn på flyplassen her i Malaga i morgen. Bilen har vært på service og har dessuten blitt EU-godkjent. Det ble en dyr affære, men nå kan vi i alle fall kjøre Spania rundt uten problemer. Noen langtur blir det nok ikke, men kanskje skal vi avlegge en landsby eller to et besøk i løpet av sommeren. Stort sett oppholder vi oss bare i nærområdet når vi er her nede, men nå har vi veldig lyst til å se nye steder. Og jeg tror energien skal holde til et par opplevelser, med lading før og etter.

Vi starter allerede i morgen kveld. Jeg har bestilt bord på en hyggelig restaurant for oss i Mijas Pueblo. Det er ikke meningen å ta fra Bjørn privilegiet med å lage middag, men denne første kvelden skal han i alle fall slippe å kokke. Dessuten er han veldig glad i å gå ut for å spise. Romantiske omgivelser i restauranten Secret Garden blir nok en fin start på hans velfortjente sommerferie. 

Her er jeg i Mijas Pueblo i 2023.

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂
Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen: https://www.facebook.com/MEogMEning/

14 kommentarer

Siste innlegg