Nå skjer det! Ha penn klar!

Her er vi nå!

Nå skjer det! Nå er vi her! Bloggerne har ankommet Trondheim by! Dette blogginnlegget er lagt til publisering nøyaktig klokka tolv i dag, når startskuddet for vårens happening går! Det er denne helga vi samles til bloggtreff i Trondheim for å ha det trivelig, hyggelig og artig. I utgangspunktet venter vi med autografskriving til vi er på byvandring. Disse første to timene foregår det mye innad i bloggergruppen som ikke er for alles øyne og ører. Men ha for sikkerhets skyld ei penn klar! Bloggere kan være uregjerlige, få plutselige idéer, dukke opp der du minst venter det… Og da kan muligheten til å sikre seg autografen til en toppblogger være der!

For øvrig stiller vi gjerne opp på photo shoot sammen med deg og dine venner, når vi ikke suser avgårde til neste post på programmet eller er opptatt i intervjuer med media.

Dersom du vil følge med hva som skjer på bloggtreffet i Trondheim denne helga fra avstand, vil det også være mulig å følge med på uregelmessige blogginnlegg om eventet i følgende blogger:

Bforb.blogg.no
Dixierose.blogg.no
Frodith.blogg.no
Happy.blogg.no
Hverdagsmagi.blogg.no
Karidansen.blogg.no
Kariengesvik.blogg.no
Lindatetlimo.blogg.no
Livetmedvesla.blogg.no
Monicabarmoblogger.blogspot.no
Morsmiddag.blogg.no
Tomsmatprat

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

14 kommentarer
    1. Kjempekult. Kos dere resten av helga også. Har vært innom bloggene til noen av deltakerne, og ser at dere morer dere stort. Der skulle je ha vøri, men dessverre passet det ikke denne gangen😌 Gleder meg til flere innlegg fra bloggtreffet👍

      1. Ja, her skulle du ha vært 😊 Men superkoselig at du drar på bloggbesøk i alle fall. Sikkert litt travelt til deg, da… 🤗

    2. Jiipii, det må være deilig når startskuddet smeller. Masse lykke til og kos dere masse alle sammen. 🤗

      1. Tuuusen takk, veldig forsinket! Har hatt det så travelt med å ha det morsomt, hyggelig og trivelig… 🤗 Og det ble faktisk både flammer og røyk av startskuddet! 😊

    3. Tusen takk til deg Kari for et knallbra bloggtreff så langt! Kjempemoro! Helt herlig underholdning og flott byvandring der du guidet oss rundt i vakre Trondheim! Gleder meg til fortsettelsen i dag! Og kjekt at jeg klarte å overraske deg litt også med hvem som overrasket deg mest av oss 😊 Lenge siden jeg har ledd så mye som jeg gjorde i går! Tusen takk for all den flotte innsatsen du har lagt ned som har gjort dette treffet så supert!

    4. Tusen takk til deg Kari for et knallbra bloggtreff så langt! Kjempemoro! Helt herlig underholdning og flott byvandring der du guidet oss rundt i vakre Trondheim! Gleder meg til fortsettelsen i dag! Og kjekt at jeg klarte å overraske deg litt også med hvem som overrasket deg mest av oss 😊 Lenge siden jeg har ledd så mye som jeg gjorde i går! Tusen takk for all den flotte innsatsen du har lagt ned som har gjort dette treffet så supert!

      1. Tusen takk for at du er du! 😊 Hihi, du overraket absolutt, og det var morsomt! Jeg lo også mye, og oppdaget neste morgen at jeg var sår i øyekrokene pga alle lattertårene kvelden før 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg