Nåler som hjelper / Needles that help

(English further down)

Jeg har fått påfyll av akupunkturnåler i ørene. Og det hjelper faktisk. Det har roet hormonene i kroppen. Jeg sover godt om natta igjen, slipper å skli av toalettsetet, og ytterdøra får være i fred. Om du ikke skjønner hva jeg snakker om, kan du sjekke her.

De siste nålene, plassert i området ned mot øreflippene, og noen små magneter på toppen og sidene av øret, har også “kvinnet meg opp” litt. Jeg kjenner på en ny type styrke som kommer innenfra, en slags glede. Jeg er ikke sikker på hvordan jeg skal ta i bruk dette redskapet, men det finner jeg ut. 😊

Hvis jeg legger godviljen til, vil dette også ha positiv innvirkning for meg i forhold til ME. Hvem vet, kanskje blir jeg friskere? Jeg har en følelse av at denne behandlingen påvirker nervesystemet og kommer til å gjøre meg godt. Og det er en god følelse.

Noen akupunkturpunkter i øret / A few ear acupuncture points

English:

I have been treated with acupuncture in my ears again. And it actually helps. The needles have calmed down the hormones in my body. I sleep well at night, I’m not sliding off the toilet seat, and the front door remains closed. If you have no idea what I’m talking about you can check it out here.

The last needles were placed in the area close to my ear lobes and some very small magnets were put at the top and the sides of my ears. It feels like I have worked up courage. I sense a new kind of strength coming from within, a kind of joy. I’m not sure how to make use of this new tool yet, but I will find out. 😊

If I display good will this may also make an impact in terms of the fact that I have ME. Who knows, maybe I get better. I have a feeling that this treatment will affect the nervous system and do well for me. And that is a good feeling.

4 kommentarer
    1. Jeg har hatt akupunktur mot senebetennelse i armene etc før. Jeg hadde skikkelig utbytte av akupunktur. Jeg har stor tro på manuell-terapeuter og akupunktur, hjalp godt begge deler 🙂

      1. Ja! Litt som magi 😀 Du er så god til å sette ord på de viktige sammenhengene, Tonje 😊💛😉 Og spennende at det kan virke på så mye 😊😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg