Nytt toppbilde / New top image

Kari Engesvik (photo: Even)

(English further down)

Jeg har fått nytt toppbilde for bloggen. Da jeg startet å skrive blogg i november 2018, satte jeg inn et bilde som jeg hadde tatt selv som toppbilde. Det var fra sjøkanten ved Hysnes Helsefort. Jeg var på et opphold der for noen år siden i forbindelse med arbeidsrelatert rehabilitering, siden jeg skulle bli frisk av ME og returnere til jobben min som lærer på sykehusskolen i Trondheim. Dessverre ble jeg bare sykere av oppholdet på Hysnes, men det er en annen historie.

Nå har jeg gått videre i mitt eget liv, og derfor føles det også riktig å oppdatere toppbildet for bloggen. Det er fra en photo shoot høsten 2019. Jeg fikk det tilsendt fra fotograf Even nå nylig, sammen med flere andre bilder. Jeg er glad i høstfarger, som du kan se. Synes høsten kler meg, selv om jeg egentlig er mer glad i sol og sommer når det gjelder temperaturer.

Liker du bildet? Nå er det i alle fall ingen tvil om hvem som eier bloggen. Den tomme stolen er byttet ut med meg! 😀

English:

I’ve got a new top image for my blog. When I started writing a blog back in November 2018 I put in a picture that I had taken myself as a top image. It was taken down by the sea close to Hysnes “health fort”. A few years ago I stayed there in connection with work-related rehabilitation, as I was going to recover from ME/CFS and return to my job as a teacher at the hospital school in Trondheim. Unfortunately, I just just got sicker from the stay at Hysnes. But that’s a different story.

Now I have moved on and therefore it feels right to update the blog’s top image, too. It is from a photo shoot in the autumn of 2019. Photographer Even sent it to me a couple of days ago, along with some other photos. I love the autumn colours. Which you might have guessed. I think autumn colours suit me, although I’m more fond of summer and sunny days when it comes to temperatures.

Do you like my new top image? Now there is no doubt who this blog belongs to. The empty chair has been replaced with me! 😀

12 kommentarer
    1. Jeg liker absolutt bildet av den nydelige dama ♥ Og det er jo kjekt å se personen man besøker i bloggen 🙂
      Bildet av den tomme stolen var jo også fint, men kanskje ikke så personlig egentlig. Og så er det jo kjekt med en forandring i ny og ne 🙂
      Håper det går bra med deg og at det er fremskritt med rehabiliteringsarbeidet 🙂
      Klem og fine dagen til deg ♥

      1. Så fint sagt, Eva! ♥ Du har nok rett i at mange kan like å se hvem de “besøker” når de leser i bloggen 🙂 Jeg er ikke den som forandrer på noe så veldig ofte. Hverken meg selv, vaner eller ting rundt meg. Men det ble helt riktig med en forandring på hovedbildet i bloggen, ja 😀

        Det er endelig litt fremgang i rehabiliteringsarbeidet. Har en sympatisk maler som stikker innom av og til. Formen min er litt slakk, men satser på gode dager til helga. Klem og ønsker om en god dag til deg ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg