På dager som denne

Disse rosa blomstene tronet opp mot himmelen i det jeg passerte


På dager som denne,

når jeg ikke klarer noe
annet enn å ligge helt stille,
er det godt å tenke på
alt det fine, hyggelige, morsomme og gode jeg har opplevd.
Og fint å vite
at jeg har gjort noe
som gjorde godt for flere enn meg selv.
Det beste er
at det kommer bedre dager igjen.

 

 

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner også blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link

16 kommentarer
      1. Ja, og jeg har veldig lett for å bli for ivrig. Da er det vanskelig å begrense aktiviteten og være fornuftig med tanke på “straffen”…

    1. Kan tenke meg at du er sliten i dag.😯
      Godt å ha fine minner å tenke på da. Du har fått utlevert en slitsom og lumsk sykdom. Håper du har fått hvilt godt og at natten blir god.🌸

      1. Ja, var både sliten og utmattet i utgangspunktet i dag, da jeg “kjørte på” med nok et “oppdrag” i formiddag. Selvpålagt, selvsagt. Ligger nå, men er oppe og sjekker blogg innimellom 🤣 Natta blir god, og jeg sover alltid godt og lenge. God natt til deg ❤️

      1. Hadde noe jeg måtte og ville gjøre i formiddag, og besvimte mer eller mindre da jeg kom hjem. Ikke bra når man ikke kjenner sin egen begrensning, nei 😉 Vi får prøve å heie på hverandre til å gjøre mindre… 🥰

    2. Ikke sant – godt å tenke på 🙂 Og det får frem smilet tenker jeg <3 Samle energi og være klar for en ny dag og andre gjøremål – kanskje bare helt rolig og ikke gjøre noe <3 God onsdag til deg 🙂

      1. Ja, fint med tanker som gjør en glad, og klart det får frem smilet 😉 Satser på videre energisamling i dag 😀 God onsdag til deg 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg