Plantene skal på ferie

Vi har ikke så mange planter på stua. Flere har takket for seg, trivdes tydeligvis ikke hos oss. Men fire holder stand, bare de får en skvett vann på fredagene. Nå har jeg en plan om å sende plantene på ferie, til mora mi. Jeg tror det blir bra for dem å få komme seg litt bort og nyte livet på landet. Der er det både sauer og fluer som kan holde dem med selskap, og stadig folk som stikker innom på kaffeslabberas. Det vil sikkert virke oppkvikkende på dem.

Vannet er ikke like godt der som her i byen, men de vil i alle fall bli vannet. I leiligheten vår ville de stå i fare for å tørke ut, siden jeg og vi vil være mye borte i sommer. Plantene er nok spente på hva som skjer nå, etter at jeg har gjort dem klare for avreise. Jeg har ikke fortalt dem hvor de skal, for jeg tenker at det kan være en overraskelse. 😀

 

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner også blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link

12 kommentarer
    1. Det blir nok godt med litt ferie for plantene. Og de er ikke de første som blir sendt ut på landet for å fødes opp. Du må lage et innlegg om hvordan de hadde det…eller hvordan resultatet ble etter ferien. God tur til plantene :).

      1. Det tror jeg også 😀 Og etter at de var avlevert, var det min tur til å dra på ferie, så lørdagen ble en skikkelig utfartsdag 😀

    2. Det må jo være kjempefint for plantene å få reise på ferie de også.😊👍🏻
      Får bare håpe mor de ikke begynner å vanne dem for ofte. Det er ikke sikkert de tåler det.😅
      Kos dere med ferieplaner.☀️

      1. Plantene har aldri vært på ferie før, så jeg syntes det var på tide 😂 Ups, kanskje jeg må si fra til mora mi at de ikke er bortskjemte med å bli vannet for ofte… 😀 Takk-takk ☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg