Rampenissene har knust tv-en

Rampenissene har knust tv-en. Dette tror jeg må være den verste rampestreken de har gjort så langt. Vi ser ikke så mye tv mens vi er i Spania, men det er kjekt å få med seg en norsk nyhetssending på kvelden. I kveld har rampenissene satt en stopper for det, ganske enkelt ved å knuse tv-skjermen.

Noen av rampestrekene deres er snille og morsomme, men nå synes jeg de gikk over streken. Derfor hang jeg dem over flammene på peisen, i håp om at litt grilling ville føre til at de ville ordne ut etter seg.

Så nå sitter vi her og venter på at rampenissene skal tette igjen alle sprekkene i tv-en. Men med dette tempoet blir det sannsynligvis ikke nyhetssending på oss før nærmere midnatt.

Heldigvis skjedde ikke dette under den spennende VM-finalen i handball mellom Norge og Frankrike for noen dager siden, for da tror jeg vi hadde gått opp i fistel!

Tusen takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake! 🙂 

18 kommentarer
      1. Hihi, visste ikke hvor kreative de kunne være før jeg adopterte dem… Men heldigvis tar de ferie frem til neste år snart. Mulig jeg sender dem til Afrika på en lengre ferie før vi snur nesen hjemover til Norge. God jul! ❤

    1. Wow, – det var litt drøyt!!! :-O
      Jeg håper dette bare er et ekstremt kult “skjermsparerbilde” eller noe sånt, sånn på ordentlig, mener jeg 😉

    2. Det der må få alvorlige følger Kari!😵‍💫
      Men egentlig tror jeg det e noe du har fiksa, som vanlig!🤔
      Tullejente! 😛

    3. Nei du store alverden…. nå har de blitt husvarme og tøyd strikken litt vel langt ja… hehehe

      Så var det lille julaften og dere kan snart kanskje få fred fra alle rampestrekene 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg