Rampenissene vil på juleferie

 

Jeg hadde pakket nesten alt jeg skulle ha med meg på juleferie. Manglet bare å legge et par ting i kofferten, et par ladere og noen piller. Da jeg gikk for å legge disse tingene oppi og samtidig lukke glidelåsen, oppdaget jeg to små, røde luer som stakk ut av kofferten. Jeg hadde mine anelser om hva dette kunne være, og åpnet kofferten. Joda, rampenissene hadde lurt seg oppi!

De hadde nok fått med seg at det var juleferie på gang, og ikke så veldig lyst til å bli igjen hjemme alene. 

Om jeg tok dem med eller ikke, får du vite om du stikker innom bloggen i morgen. Du finner alle blogginnleggene på kariengesvik.blogg.no, med de siste innleggene øverst. Velkommen innom igjen! 🙂 

10 kommentarer
    1. Det er klart de skal være med på juleferie! 🙂 Ellers kan det bli litt av hvert å komme hjem til 😉
      God juleferie! Klem <3

    2. I can just see them now, soaking up the sun on the

      sunbeds 😃 don’t forget the sunscreen 😜 have fun with your little buddies… 🤗 And the mischief

      1. 😊 Haha, you have a great imagination! I think my little buddies are about to go outside soon. The temperature is at 18 right now, so it’s still a bit chilly, and we are waiting for the sun to give us higher temperatures. I have bought a special sunscreen appropriate for elves, of course! 😄

      1. Klart jeg ikke kunne ta sjansen på at de ble igjen alene hjemme! 😀 Men du har nok lurkikket på nyere blogginnlegg, siden du visste det 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg