Rampenissenes morgenkonsert

Du trodde kanskje at det var en fin opplevelse å våkne av konsert på stua i dag? Det høres nok mer eksotisk og flott ut enn det var. En morgenkonsert kan være vel og bra det, men ikke en konsert iscenesatt av rampenissene Alfie og Buddy! De hadde oppdaget gitaren og bassen på stua, og da selvsagt også funnet ut hvordan det kommer lyd ut av instrumentene.

Klokka var bare litt over ni da de begynte å dundre løs med rampenissemusikk, og jeg kan love deg at det ikke var direkte pent. Når man skal spille så høyt, synes jeg faktisk man bør ha øvd litt på forhånd. Noe disse to tilsynelatende ikke har gjort. Jada, jeg skjønner at man må øve for å BLI god, men da kunne de faktisk valgt en morgen jeg ikke hadde migrene. Natta har vært ganske søvnløs pga dunking og pulsering i topplokket, og smertestillende har ikke hjulpet mye.

Nå har jeg satt håndjern på dem, bak på ryggen, så da håper jeg at de skikker seg og ikke finner på flere rampestreker i dag. Jeg trenger å pleie hodet. Helt trygg kan jeg imidlertid ikke føle meg, for jeg har erfart at disse to kan reise i både tid og rom…

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Blogginnleggene kan deles med de du tenker kan kan ha interesse av å lese 🙂

Link til blogginnlegg på Facebook.
Link til innlegg på Instagram (story).

 

 

16 kommentarer
    1. Så koselig bilde av rampenissene og herlige navn på de! De finner nok på noen nye rampestreker i morgen 🙂 Spennende å se hva det blir!

    2. Leste det for litt siden og lo for meg selv. Mine barnebarn hadde konsert for meg en gang da de var små. Dundret løs på orgel og blokkfløyte en tidlig morgen og jeg hadde migrene. De hadde heller ikke øvd!!!!! Morsomt minne. Nå fikk du et rampenisseminne!!!!!!

      1. Hihi, det var tydeligvis såpass at du husker det godt! 😀 Kan ikke huske at mine jenter har gjort det samme, men så kom jo disse rampenissene da… 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg