Raringer

Denne helga har Utifriluft en helgeutfordring hvor det skal postes raringer i blogginnlegg i “das ganze Land”. Jeg er mest opptatt av å skrive om fininger i dag, og det skal jeg gjøre litt senere, men først om to raringer. Idéen til dagens raringer fikk jeg da jeg leste Frodith sitt blogginnlegg om raringer nå nettopp. 

De to raringene på bildene under bor i samme hus som meg. De er stort sett ute av skuffen kun sin ved juletider, men nå sist holdt de seg i ro inne i boden. Muligens furtet de fordi jeg ikke hadde kjøpt flybilletter til Spania til dem også. Passene deres er fortsatt gyldige, men jeg orket bare ikke alt styret. 

Det skulle ikke forundre om meg om noen har lyst til å få besøk av rampenissene neste jul? De er blide og kreative, og har stort behov for utfordringer.

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂
Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen: https://www.facebook.com/MEogMEning/

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg