Rund(t) i Oslo

Et rundt ansikt foran en rund Stortingsbygning

Da jeg i går valset opp Karl Johans gate i Oslo for å møte to gode bloggvenninner, kikket jeg både høyt og lavt etter alt som var rundt på min vei. Helgas utfordring fra Utifriluft er nemlig å finne noe med rund form. Og jeg fant mye, som du kan se av bildene under. 😊

En rund velskomst
Rund avfallsdunk og runde kumlokk
Mange runde blomsterpotter på vei mot slottet
Runde ballonger på Karl Johans Gate
Runde former høyt oppe i været
Rundt hjørnet av Stortingsbygningen
Glemte å sjekke hva dette er, for akkurat da dukket Frodith opp
Runde former, kaffe og te

Så fant vi oss godt til rette på Halvorsens Konditori bak Stortinget, Frodith, Monica og jeg. Det skal jeg skrive mer om i neste blogginnlegg. 

Jeg glemte forresten å ta bilde av den herlige. runde sola, som lyste og varmet på min vei. 🌞 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂
Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen: https://www.facebook.com/MEogMEning/

20 kommentarer

Siste innlegg