Shop until you drop

Shopping-utbyttet

Jeg tenkte at dette kom til å bli en slik shop until you drop-dag. Jentene ville at vi skulle dra til La Cañada, et digert kjøpesenter utenfor Marbella. Det var praktisk for dem å ha med meg og bilen, siden de da kunne sette igjen handleposer i bilen og dra rett ut på byen etterpå, og selvsagt at jeg kunne kjøre dem til Marbella (Puerto Banus) i tillegg.

Samboeren min hadde nettopp kommet nedover til Spania,  og var lite lysten på shopping den første dagen. Men han er tålmodig som få, og ble med den 40 minutter lange kjøreturen for å holde meg med selskap. Jeg fikk streng beskjed om at han ikke skulle ha noe, og at jeg ikke fikk prakke på han noe som helst. Javel, da fikk han være min personlige shopper i stedet. Det ble forresten ingen lang dag på La Cañada. Jentene hadde brukt lang tid på å sminke seg og gjøre seg klare for nattelivet i Puerto Banus, så da ble det kortere tid til shopping.

Shopping-økten gikk raskt, og vi rakk ikke en gang å bli slitne nok til å sette oss ned på en kafé. Etter at jeg fikk ME, har jeg blitt litt som menn på shopping. Går inn i en butikk, ser etter det jeg skal ha, kjøper det, og går ut igjen. Har ikke energi til å gå inn og ut overalt for å se på alt mulig, så jeg innstiller meg på å “få gjort det jeg skal” og så dra hjem. Det kan gå litt sport i det også, være effektiv, og på litt over en time var jeg i mål. På Desigual fant jeg en kjole, på Deichmann fant jeg behagelige og fine sko, og på Calvin Klein fant jeg flere av de gode trusene jeg har fått kjøpt der tidligere. Jeg var da skikkelig fornøyd med shopping-utbyttet. Juhu!

 

På shopping med støydemping

Jeg tror dessuten det var til god hjelp at jeg skjermet meg for støy ved å ha på headset med støydemping. Det kan være temmelig utmattende og energikrevende med så mye ståk og støy over lang tid. Det ville imidlertid vært bedre med ørepropper som er støydempende, og dessuten ikke så store.

Jentene hadde ikke fått shoppet så mye som de ønsket, men var likevel klare for “livet” da vi som avtalt møttes klokka åtte. Baksetet på bilen ble gjort om til omkledningsrom i ei bakgate etter ankomst på det populære jet set-stedet. Jeg ba Christina & Svetlana, som de nå var blitt forvandlet til, om å passe godt på hverandre, og dessuten ha det så moro som mulig. Med sine lilla outfits og lilla parykker kom de til å vekke oppmerksomhet. 🤗

Kvelden og natta deres ble super, og jeg hadde allerede sovet seks timer da de kom hjem med parykken på snei i dag tidlig. I kveld skal jeg kjøre dem på flyplassen, og de skal hjem til jobb og studier. Det har vært herlig å ha dem her denne uka. Alltid noe på gang, og artig å få være med på noe av det. God tur hjem, Thea og Vina! 😊

 

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link
Blogginnleggene kan deles med de du tenker kan kan ha interesse av å lese 🙂

18 kommentarer
    1. Kjempefin kjole!🤩
      Jeg blir også veldig fort sliten av shopping, så jeg prøver å være så effektiv som mulig og finner jeg noe jeg liker, kjøper jeg det uten å gå å sjekke 10 andre butikker først.😅
      Høres ut som dere har hatt koselige dager sammen.🤗

      1. Takk 😀 Da har vi omtrent samme fokus. Jeg tenker at det er lurt å kjøpe, for å unngå å angre på at jeg ikke kjøpte 😅 Ja, absolutt, veldig koslig 🤩

    2. Syns du fant deg en veldig fin kjole. Når det gjelder handling, der har jeg blitt som menn for lenge siden, blir helt svett av butikker. <3

    3. Nice last day with the girls and their big adventures. You will miss them now when they’re gone but at least Bjorn has landed to keep you company 🤗

      1. Yes, two very different weeks gone by now, both very nice, and finally there are a few days that I will plan according to what I myself want day by day 😀

    4. Kjempelekker kjole, som sikkert Frodith ville ha likt. Hun har vel noen kjoler i det merke mener jeg. Shopping kan være slitsom både med og uten ME. Før kunne jeg løpe i butikker i flere timer, nå planlegger jeg å går bare i de butikkene jeg må 😉 Så flott at jentene hadde en fin kveld på byen før de skulle hjem til hverdagen. Ha en fin mandag, klem 🤗

      1. Tusen takk 😊 Ja, Frodith ville kledd denne! Den går det til og med an å svinge med 😀 Jeg var temmelig utholdende i butikker før jeg også, men those days are gone 😉 Jentene var storfornøyde, men hadde møtt noen overlegne folk også, noe som kanskje ikke er så rart mtp at de var i Puerto Banus, der de rike holder til.

      1. Ja, man kan bli glad av å få shoppet litt. Tusen takk 😊 Det er mandag (igjen), og vil derfor ønske deg en god mandag kveld! ❤😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg