Shopping night

Jeg er klar for shopping night

 

Jentene skulle på stranda, og sørge for å tilføre kroppen naturlige vitaminer og en “nice tan”. Men så langt kom de aldri. I stedet ble det en sen frokost og mye skravling og trivsel hjemme i leiligheten. Det var uansett ganske overskyet, og de hadde behov for å slappe av etter nattens utskeielser. 

Det betydde at jeg fikk hele dagen og kvelden sammen med dem. Bare avbrutt av en ettermiddagshvil før avspark til kjøpesenteret i Fuengirola. Shopping night ble en hyggelig kveld. Jeg slo følge med dem i starten, og vi var innom Burger King og noen butikker. Etter hvert måtte jeg imidlertid ha pause, og endte opp i en komfortabel stol på Starbucks med en “liten” kopp te. Mens shopping-jentene tok ut siste rest av shoppingenergi. 😀 

 

En burger på vei inn i en sulten kropp

 

Shopping girls

 

Shoppingutbyttet mitt var noen kosttilskudd, og en lilla parykk, som jeg tror vil passe samboeren min godt. Når han blir gammel og mister englehåret sitt, kan han bruke denne i stedet. 😁 Jentene, som trålet gjennom ganske mange flere butikker enn meg, hadde faktisk ikke med seg flere handleposer hjem enn meg. Klærne i butikkene er visstnok kjedelige for tida. 

 

Te på Starbucks

 

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link
Blogginnleggene kan deles med de du tenker kan kan ha interesse av å lese 🙂 

 

Miramar Centro Comercial

 

18 kommentarer
    1. Alltid koselig med litt shopping.🤗
      Og kaffepauser må man legge inn.☕️
      Nyt kvelden!🥰

      1. Shopping kan bringe litt glede inn i livet, hehe 🤗 Jeg må gjerne bestemme meg for pauser, for om ikke går jeg tom.
        Fin dag ønskes deg! 🥰

    2. Shoppingnight ja… da hadde jeg holdt meg hjemme… eller som du – stoppet opp etter hvert og tatt det helt med ro og sett på folket bare… klem

      1. 🤗 Det ble bare en veldig liten time med vandring på meg, og da var jeg egentlig veldig fornøyd med innsatsen 😀 Jeg liker også å sitte og se på folk, og da er kaféer gode utsiktsplasser. Klem 🥰

    3. Shopping er alltid gøy, men helst i små doser for mitt vedkommende. Er det for mye folk blir jeg stresset. Så en kopp med dobbel Americano i god stol er ikke å forakte. Ønsker deg en fin onsdag, klem 🤗

      1. Den kaffen er nok ekstra god om man har et par handleposer stående ved siden av seg som bevis på innsatsen i forkant 😀 Tusen takk, og onsdagsklem på vei til deg 🤗

    4. Fine bilder fra shoppingtur.. Litt titting i butikker kan være greit..men slitsomt… kose seg med en kaffe eller te er det beste med slike turer.. 🙂 Høstklem fra Mjøndalen <3

      1. Tusen takk 🤗 Jeg går aldri inn i butikker for å titte… Går jeg inn, er det med mål om å kjøpe noe 😅 Veldig enig i at kos med kaffe eller te er det beste med slike turer. Sommerlig klem til deg fra meg i Spania 🤗

    5. Lovely you got to spend the day with the girls out shopping and some nice food too. I’m sure they enjoyed their burgers to give them a boost of energy after the night before 😊

      1. I feel really lucky that they want to hang out with me 😀 Haha, yes, they needed that boost of energy after their night out 😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg