Skoblogg

Noen av mine gamle sko


Dette innlegget leser du bare for å få vite at det kommer et blogginnlegg utenom det vanlige i morgen. Det er et gjesteinnlegg og er skrevet av ei dame som har sans for sko med hæler i fargerikt design. En ekte skoblogg, faktisk. Dagens innlegg er bare en “teaser”.

Når jeg er ferdig med å overføre det hun har sendt meg av skobilder og tilhørende tekster til bloggen, publiseres innlegget. Men det blir altså ikke før i morgen. Dette må du selvsagt få med deg. Kanskje blir du inspirert! 😀 Kikk innom igjen, da vel!

Dersom denne damen skulle få kjennskap til min sans for systematisering, sortering og ryddighet, er jeg stygt redd for at hun ville ansette meg som organiseringsansvarlig hos seg. Derfor er det nok best om hun ikke leser blogginnlegget Smart organisering, som  jeg skrev i går. Sannsynligvis har jeg imidlertid  ingenting å frykte, for jeg kan faktisk se for meg at hun har system og orden på alle sine skopar.

For de som leste i gårsdagens blogginnlegg, har jeg forresten en innrømmelse å komme med. Etter at blogginnlegget var ferdig skrevet, hadde jeg ikke energi igjen til å rydde og organisere i skapene på badet. Jeg rakk imidlertid å ta ut ting og tang fra hyllene og plasserte alt på benken ved vasken. Da var det ikke mer futt igjen i meg, slik at det nå er temmelig rotete der. Men det blir orden! Og jeg skal nok få gjort det før samboeren kommer hjem fra Otta! Må bare lade litt først! 🙂 

 

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link
Blogginnleggene kan deles med de du tenker kan kan ha interesse av å lese 🙂

10 kommentarer
    1. I know you’ll get it done Kari, important to recharge first though 🥰 it will be amazingly tidy when you’re finished 😊 looking forward to the blog about the shoes. Shoes or handbags and I’m in 😀

      1. Yes, you know because you know I’m very persistent and like to go through with my plans 😀 I managed to get it done by the time Bjørn came home, just in time… But still in need of charging. The shoe blog is out and I have a feeling you will like these shoes. Enjoy! 🥰

    2. Det blir spennende.🤗
      Jeg skal følge med.😊👍🏻
      Du får nok organisert skapene på badet selv om ikke alt blir ferdig på en dag.🤗
      Ha en riktig fin kveld.🌸

      1. Det er noen i rosa der som jeg tror du kommer til å like 🤗 Skapene på badet er ferdig innredet. Det gikk med én dag til innkjøp av bokser, en annen til å skufle alt ut av skapene, og en tredje til å få puttet alt inn i superorden. 😀 Fin kveld til deg! 🌸

    3. Dette høres spennende ut, og jeg elsker lekre sko selv om jeg ikke kan gå i dem selv lenger. Her blir det komfortable joggesko eller mine Grethe Waitz sandaler 😉 Ha en fortsatt fin torsdagkveld, klem 🤗

      1. Ingen sko med høye hæler på meg heller. Det tåler ikke bekken og hofter. Men stilige er disse min britiske venninne vandrer rundt i! Jeg blir litt kjedelig til sammenligning, med flate og komfortable sko og ecco-sandaler 🤗 Ønsker deg en fin fredagskveld! 🥰

      1. Ja, kjempeartig med litt påfyll fra andre. Inspirerende og kult å jobbe med dette innlegget. Men det er vel tvilsomt at jeg kunne bruke slike sko 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg