Soldager i voksiposen min

Soldager i voksiposen

Nå har jeg hatt tre fine soldager på rad i voksiposen min. Mens jeg var på Vikna, ble det i overkant mye “action” i forhold til hva denne skrotten takler. Da er det godt å ha muligheten til å lade. Det er heller ingen ulempe at sola skinner, sånn at jeg kan foreta noe av denne ladingen ute på terrassen.

Noen ganger handler det å “gjøre” noe om å hvile. Hvile er jo også et verb, så rent teknisk gjør jeg jo noe da også. Dessuten investerer jeg i dager hvor jeg klarer å gjøre mer igjen. Slik formen er nå, har jeg nok med å eksistere. Lager meg litt mat, drikker te, leser og skriver litt, men for det meste ligger jeg bare med øynene lukket og orker ingenting. Selv telefonsamtaler og en tur ut med søppel tapper for energi.

Men det kommer bedre dager igjen. Og i mellomtiden har jeg det ikke så aller verst i voksiposen min. 🙂 

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner også blogginnleggene mine på Facebook: Link

10 kommentarer
    1. Så bra at kjenner hvor grensen går og ikke presser deg videre når du er sliten. Hvil deg og Kos deg i sola og samle krefter. Det trengs etter en sånn tur.🤗

      1. Tusen takk, gode du ❤ Jeg vet jo hvor grensen går, men er veldig “flink” til å ignorere den og unnlate å ta hensyn til symptomene. Nå er det bare hvile som gjelder, ja, og det er jo deilig å kunne lade i sola også 🤗

    2. Deilig å kunne lade opp igjen. VI har gått over en mil i dag, jeg er helt gåen. Blir fruktsalat til godteri 🙂 Så fint ut å lade litt ute 🙂

      1. Skjønner godt at du er gåen etter en slik lang tur. Sprekinger! Jeg hadde sikkert vært like gåen etter 1/10 av det dere gikk, haha 😀 Jeg sovnet i sola på terrassen i dag, og det var nydelig. Kos dere med fruksalat! Kanskje med krem på? 😉

    3. Håper du får ladet litt og er klar for litt småpussel igjen…
      Hvile må du! Telefonsamtaler kan ikke jeg ta heller – da går jeg rett i kjelleren…Det krever altfor mye energi..!
      Ha en fin påskeaften – klem fra meg…❤️

      1. Takk for omtanken ❤️ Kjennes ut som det må mye mer lading til, og tid har jeg heldigvis mye av… Interresant (men trist) at du også blir utmattet av telefonsamtaler. Skjønner at det er spesielt krevende for deg. Klem til deg i kveld 😊

    4. Yes resting is an important task for our wellbeing, and something I have been doing alot of too lately 🥰 we do what we can when we can… 🤗

    5. God morgen 🙂

      Det er godt å ikke fryse når man er ute i det nydelige været som er nå 😀

      Fortsatt god påske til deg 🙂

      1. Ja, det blir faktisk for dumt å fryse, når det fins varme klær og voksiposer 😀 Fortsatt god påske til deg også ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg