Søndagsturen

Elvira og jeg

Det er ikke så ofte jeg drar på søndagstur, men med fint vær og ei fin venninne på besøk, fikk jeg overtalt både meg selv og henne til en liten tur ned til sjøen i dag. Jeg vet at jeg allerede har lagt ut et innlegg her i bloggen tidligere i dag, men det var ikke plass til alle bildene der, og jeg synes søndagsturen vår fortjente et eget innlegg.

Dette var Elviras første tur i vår. Hun har stått nede i kjellergangen og kikket på alle naboene som har passert i mange måneder, så du kan tro hun ble glad for en luftetur! Og jeg var glad for at hun ville bli med. Uten el-scooteren hadde jeg ikke hatt mulighet for å dra på tur i dag, ikke klart å gå opp bakken fra sjøen uten å bli dødsens utmattet. Hverken hofter eller form ville tillatt det, faktisk.

Jeg synes fortsatt det er flaut å bruke el-scooteren, for jeg liker ikke at folk ser at det er “så ille stelt med meg”. Husker med gru naboens kommentar “er det såpass, ja” for et par år siden. Men når jeg tar på meg den tøffe minen, går det bra likevel. Dessuten hadde jeg ei tøff venninne ved min side.

Ei tøff dame!
Tømmerstranda på Ranheim
Tømmerstranda, Ranheim
Ædda – bædda 😀
Titt tei
Her er jeg
Tang luftes
Tang på stranda

For en herlig dag! 😀
Tidligere blogginnlegg i dag: Skulle egentlig… et glass sherry 

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂
Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen: https://www.facebook.com/MEogMEning/

20 kommentarer

Siste innlegg