Stopp her!

Stopp her! Vi var på vei tilbake til feriehuset etter å ha vært på besøk hos trivelige folk. Mamma stoppet straks bilen og jeg hoppet ut med mobilen i hånda.

Grusveien var smal, men det var lite sannsynlig at det ville komme andre biler og forstyrre midt-i-veien-parkeringen i løpet av de to minuttene det tok å forevige denne vakre solnedgangen ved Damskarvatnet. Det fins sannelig mange naturperler på Vikna, i mitt barndoms rike. Denne delen av øya var intet unntak.

Det er godt mulig at jeg finner veien tilbake hit senere igjen. Nå vet jeg hva som befinner seg rundt svingene, og en ny te-invitasjon i en god sofa forplikter! 😊

 

Damskarvatnet
Damskarvatnet
Damskarvatnet

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner også blogginnleggene mine på Facebook: Link

14 kommentarer
    1. Det hender jeg sier stopp jeg også, men ikke alltid min sjåfør er like velvillig til å stoppe 😉 Men kjører jeg alene….DA blir det opptil flere enkelte ganger 😀 Flotte bilder! <3

    2. Akkurat! Det er sånn vi også gjør det. Stopper midt på veien for å ta et bilde. Sjansen for at det kommer en bil er minimal og om det skulle gjøre det, smiler de bare. De har nemlig gjort det samme selv.😂Nydelige bilder og vel verdt å stoppe for.👍🏻

      1. Artig at dere også gjør det. Jeg blir litt stresset om det kommer biler og vi står i veien, men kanskje jeg skal bare smile og vinke, og så får jeg smil tilbake 🤗 Da er vi enige 😉

    3. Jeg tenker ofte når jeg kjører bil at her må jeg stoppe. Men jeg gjør det svært skjelden.
      Nydelige bilder.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg