Strandturen

Endelig kom sola, og den etterlengtede strandturen kunne gjennomføres. Lillesøster hadde tilbragt hele dagen i solstolen på terrassen, og hadde jobbet seg til en fin brunfarge. Jeg hadde også latt sola slippe til, men ikke i like stor grad som søster. Har lært, og passer på huden min bedre nå. Når det kom til bading i Middelhavet, var det imidlertid jeg som sanket mest energi. Tove hadde slettes ingen planer om å bade. Det var for kaldt selv for vassing, mente hun. Etter ti minutter i det helsebringende havet, var jeg også fornøyd, og joinet henne på hånddukene i ettermiddagssola.  

Strandplassen vår
Et Middelhav helt for meg selv
Søster og jeg

Fordelen med at det er vår og sommerturistene ikke har kommet i horder enda, er at det er god plass på stranda. Jeg fikk også alt vannet i vika for meg selv, og det føltes som hele Middelhavet var mitt der og da. 

Palmeland

Lillesøster har dratt hjem nå, og i gjesteboka oppsummerte hun antall solingsdager med 4 av 16. Det var selvsagt ikke det hun bestilte, og ikke jeg heller, for den saks skyld. Men været rår vi ikke med, og vi har hatt det fint uansett. Takk for koselig besøk, Tove! 😊

Nå har jeg noen dager for meg selv hvor jeg gjør minst mulig. Kanskje ikke så spennende, men det er veldig godt. Det står lading og hvile på programmet, foruten skriving, og om noen dager får jeg nytt besøk. Gleder meg til det! 😊

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂
Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen: https://www.facebook.com/MEogMEning/

14 kommentarer
    1. Nydelige bilder av nydelige damer. Du er tøff som bader ass😊 Jeg forstår veldig godt dette med «ingenting». Det er så digg det. Ikke så ofte man har null på tapetet eller noe en må forholde seg til. Det krever uansett mobilisering, selv om det er en kjær søster. Kos deg❤️

      1. Takk ❤️ Det var kaldere nå enn da du og jeg var der i oktober, men det gjorde godt. 😊 Jeg hadde en slik god ro i kroppen resten av kvelden. Men ble typisk ganske utmattet dagen etter. Ja, det er sant det med mobilisering, selv om det for utenforstående ikke virker som noe “ekstra” liksom.

      1. Jeg tror du helt sikkert hadde jumpet uti havet sammen med meg om du hadde vært der! 😊 Ja, dette ble mer søsterbesøk enn noen gang før! 😀

    2. Så godt og ha hele Middelhavet for seg sjøl 😀
      Tenkte faktisk på om jeg skulle gå ned til sjøen å ta en dukkert her, men kanskje tidlig.
      Håper dagene med avslapping var gode for deg.

      1. Hehe, ja fantastisk å ha hele Middelhavet for seg selv! 😀 Artig at du også vurderer en dukkert. 😉 Tusen takk, lading er gull verdt her i Spania!

      1. Opplevelsen blir ikke like rolig og fin når man må dele havet med andre, nei. 🤩 Neste besøk er allerede på plass. Hun er nede og dypper seg i havet nå, mens jeg lader i leiligheten. Greit å gjøre litt forskjellig også. 😊

    3. Nice to eventually get a trip to the beach and great to get the sea all to yourself 🤗 looking good ladies, lots of fun for you both 😊 shame about the rainy days but good times anyway

      1. Yes, very nice to get the sea all to myself that day. Thanks, Mary! The feeling was not quite the same on the following trip to the sea when I had to share the sea with a few other people. Even though the weather as well as the sea were warmer on that occasion. 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg