Strikke-date i Spania

Så skulle det altså bli min tur til å ha strikke-date. Ikke strikke-kafé eller noe storslagent med mange strikkekjerringer samlet, men jeg har jo sett i flere blogger at det blir veldig hyggelig når man møtes, skravler litt og samtidig strikker. Eller hekler, slik Linda bruker mesteparten av tida si på. Ja, altså foruten å jobbe, trene, være sosial, skrive bok, dra på sightseeing og huse kjente og ukjente. Det er ikke grenser for hva den dama rekker! 

Linda har fått dilla på hekling
Hekle-Linda

Det må innrømmes at Linda heklet mye mer enn jeg strikket. Men jeg koste meg minst like mye. Nå blir det nok en stund til det blir ny strikke-date på oss to, men vi kan jo øve litt på hver vår kant til vi møtes igjen. Det nye pleddet jeg har begynt på, får ligge igjen i Spania til neste tur. 🙂 Så spørs det om jeg har blitt såpass avhengig og får abstinenser til jeg kan gjenoppta strikketjenestn at jeg må ha et annet prosjekt å holde på med i mellomtiden. Time will tell. 😀

Strikke- Kari
Litt mat måtte vi også ha etter all strikkinga og heklinga

 

HER finner du informasjon om bloggtreffet.

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

6 kommentarer
    1. Så koselig å møtes til strikke/hekletreff.🤩🧶
      Pledd kan jo være kjekt å ha både i Spania og i Norge.👌🏻🧶

      1. Absolutt 🙂 Gulvkaldt som det er, særlig om vinteren, er tepper i bruk her. Også til terrassen om våren og høsten på kvelden.

    2. Det er alltid koselig å treffes å strikke/hekle sammen, og hvor langt man kommer er ikke poenget. Nei, det er at man treffes og har det hyggelig sammen, og kommer man noen omganger på strikketøyet er jo det bare et bonus 😉 Ønsker deg en fortsatt fin midtiukendag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg